Επωνύμως…

Τα... τολμηρά marketplaces και τα super apps

Τα... τολμηρά marketplaces και τα super apps

Για τους περισσότερους καταναλωτές τα -ηλεκτρονικά- marketplaces είναι εκεί όπου μπορούν να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Αλλά σταδιακά βλέπουμε τα marketplaces να γίνονται όλο και πιο… τολμηρά, όσον αφορά στο τι περιλαμβάνουν στα προϊόντα που διαθέτουν στους καταναλωτές.

Η σκέψη αυτή μου ήρθε βλέποντας την ανακοίνωση της Avis και του Skroutz για τη νέα υπηρεσία πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Νομίζω πως αν πριν από 20 χρόνια, έλεγε κανείς στην τριάδα των ανθρώπων που δημιούργησε το Skroutz, ότι θα ερχόταν η ώρα που θα πωλούσαν και μεταχειρισμένα προϊόντα (και ειδικά, αυτοκίνητα), μάλλον θα τον αποκαλούσαν τρελό...

Βέβαια, το δρόμο τον έχει δείξει εδώ και πολλά χρόνια η Amazon. Μία επιχείρηση που ξεκίνησε από την online πώληση βιβλίων, για να επεκταθεί τάχιστα σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και να καταλήγει να πωλεί υπηρεσίες cloud computing! Είναι εντυπωσιακό ότι η Amazon Web Services είναι από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων της Amazon, η οποία έχει εξελιχθεί σε συνώνυμο των online πωλήσεων.

Αυτό που βλέπουμε σταδιακά, είναι πλατφόρμες αλλά και οργανισμοί που έχουν πρόσβαση σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο κοινό καταναλωτών, να αρχίζουν να επεκτείνονται και σε άλλους τομείς, συναφείς ή μη. Για παράδειγμα, στην Ισπανία έχουμε δει τράπεζες να πωλούν online αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα, η Cosmote δημιούργησε το δικό της fintech. Η Hellas Direct εξελίσσεται σε ένα super app επεκτείνοντας τη γκάμα των υπηρεσιών της, αν και σε αυτή την περίπτωση κινείται πιο κοντά στον τομέα του mobility. Αλλά ουδείς μπορεί να αποκλείσει την επέκταση σε άλλους τομείς και κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Το κλειδί είναι η εμπιστοσύνη. Πόσο εμπιστεύεται ένας πελάτης μία εταιρεία ή έναν οργανισμό, προκειμένου να είναι διατεθειμένος  να προχωρήσει σε μία αγορά; Αν ο βαθμός εμπιστοσύνης είναι υψηλός, τότε υπάρχουν πολλά περιθώρια. Και εκεί ποντάρουν όλοι αυτοί οι οργανισμοί, οι οποίοι άλλωστε αναζητούν νέες πηγές εσόδων.

Σε κάθε περίπτωση, σε ορισμένες περιπτώσεις το μόνο που χρειάζεται είναι να δει κανείς τι συμβαίνει στην Ασία. Και θα καταλάβει προς τα που πάνε τα πράγματα. Το WeChat είναι από τις πλέον ενδιαφέρουσες περιπτώσεις.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search