Επωνύμως…

Τα μεγάλα στοιχήματα της νέας 'σεζόν'

Τα μεγάλα στοιχήματα της νέας 'σεζόν'

Κάθε ημερολογιακό έτος ξεκινά μεν τον Ιανουάριο, αλλά η πραγματικότητα είναι πως για τους περισσότερους από εμάς, η "νέα σεζόν" δεν ξεκινά παρά τον Σεπτέμβριο!

Η "επιστροφή" στα θρανία των μαθητών -ή "back to school" όπως έχει επικρατήσει να λέγεται για λόγους μάρκετινγκ από τις εταιρείες λιανικής- σηματοδοτεί ουσιαστικά την απαρχή μίας νέας σελίδας στην καθημερινότητα καταναλωτών και επιχειρήσεων.

Οι καλοκαιρινές διακοπές -όσο μικρές και αν είναι- αποτελούν μία ευκαιρία για να αναθεωρήσεις κάποιες επιλογές, να κάνεις πλάνα και γενικότερα να αποφασίσεις να προχωρήσεις σε αλλαγές. Και να δεις με μία πιο καθαρή ματιά ορισμένα πράγματα και κυρίως να εντοπίσεις τις προκλήσεις που θα εμφανιστούν στη νέα σεζόν. Και είναι βέβαιο ότι η νέα σεζόν έχει ουκ ολίγες προκλήσεις για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Καταρχάς, είναι το θέμα των πληθωριστικών πιέσεων που συνεχίζει να υφίσταται. Κάτι που απλά σημαίνει ότι οι καταναλωτικές δαπάνες θα μειωθούν και παράλληλα το κόστος για κάθε επιχείρηση θα παραμένει σε σχετικά υψηλά επίπεδα.

Η λύση της αύξησης των τιμών θα έχει μάλλον αντίθετα αποτελέσματα, οπότε το κλειδί ίσως να είναι η βέλτιστη αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων προκειμένου μία εταιρεία να κάνει καλύτερες προβλέψεις, να προσφέρει καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης και να μειώσει τις δαπάνες της όπου αυτό είναι εφικτό.

Ένα παράδειγμα για μία επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσε να είναι η μείωση του κόστους διεκπεραίωσης παραγγελιών αξιοποιώντας εναλλακτικά κανάλια όπως τα lockers και τα σημεία παράδοσης, αντί για παραδόσεις απευθείας στο χώρο του πελάτη. Μία μέθοδο παράδοσης που προτιμούν όλο και περισσότεροι καταναλωτές και η οποία είναι και πιο φθηνή.

Στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική. Οι αλλαγές στις οποίες προχωρούν οι μεγάλες πλατφόρμες όσον αφορά στη διαχείριση των cookies (και όχι μόνο) δημιουργεί την ανάγκη για επαναπροσέγγιση του τρόπου προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Συν ότι οι καταναλωτές δείχνουν να έχουν κουραστεί και από το να βλέπουν διαφημίσεις που δεν τους ενδιαφέρουν. Ή απλά να βλέπουν web sites που είναι γεμάτα διαφημίσεις.

Αν νομίζει κανείς ότι δεν είναι ενοχλητικό να προσπαθείς να διαβάσεις ένα άρθρο και να σου «πετάγονται» διαφημίσεις, τότε μάλλον δεν έχει πιάσει το νόημα. Όπως και το να είσαι υποχρεωμένος να δεις μία διαφήμιση 20 - 30 δευτερόλεπτων προκειμένου να δεις το γκολ της αγαπημένης σου ομάδας. Διαφήμιση 5 - 10 δευτερολέπτων θα τη δεις, αν πάει στα 20 δευτερόλεπτα θα το κλείσεις το παράθυρο και θα έχεις και άσχημη εικόνα για την εταιρεία που διαφημίζεται!

Γενικότερα, η νέα σεζόν που ξεκινά έχει αρκετές προκλήσεις. Δεν έχουμε βέβαια τις προκλήσεις της προ δεκαετίας οικονομικής κρίσης, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αρκετά ζητήματα που χρήζουν προσοχής. Και η στήλη ελπίζει ότι εκτός από "μπαταρίες" (σ.σ. από τις πιο κλισέ εκφράσεις) να έχετε γεμίσει και το μυαλό σας με νέες ιδέες που θα κάνουν τη διαφορά!

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search