Επωνύμως…

Το σωστό timing είναι το κλειδί

Το σωστό timing είναι το κλειδί

Από τους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν παρουσιάσει εντυπωσιακή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια είναι σίγουρα αυτός των online super market. Μία ματιά στα τελευταία στοιχεία της Convert Group είναι αρκετή για να σας πείσει.

Με ενδιαφέρον διάβαζα ένα post του Παναγιώτη Γκεζερλή, του ιδρυτή και προέδρου της Convert Group, που αναφερόταν στο πόσο παλιά είναι η ιστορία των online super market.

Ο Παναγιώτης επισημαίνει ότι η πρώτη αλυσίδα ήταν ο Βερόπουλος και μάλιστα το μακρινό 2002. Είναι αλήθεια ότι ο Βερόπουλος ήταν από τις αλυσίδες που δοκίμαζαν νέες τεχνολογίες, καθώς θυμάμαι να γράφομαι προ 15ετίας για self checkout στον Βερόπουλο! Όπως και η ΑΒ Βασιλόπουλος ασχολούνταν με EDI από τα τέλη της δεκαετίας του ’90!

Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί, αν και δοκιμάσαμε νωρίς, οι online αγορές από σούπερ μάρκετ δεν δούλεψαν. Ο λόγος, κατά την άποψη μου, είναι ότι το σημείο – κλειδί είναι το timing - συν κάποιος άλλος εξωγενής παράγοντας που αλλάζει τα δεδομένα... Για παράδειγμα, η πραγματικότητα είναι πως αν δεν υπήρχαν τα μέτρα αντιμετώπισης της COVID-19 οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές θα αργούσαν πολύ να σκεφτούν να παραγγείλουν online τα ψώνια τους από το super market. Αλλά όταν δεν έχεις και πολλές επιλογές, τότε κοιτάς όλα τα ενδεχόμενα.

Και δεν είναι η μόνη περίπτωση. Η διείσδυση του Διαδικτύου παρουσίασε μία μεγάλη αύξηση όταν έγιναν υποχρεωτικές οι φορολογικές δηλώσεις μέσω Internet. Και σίγουρα όποιος καθίσει να σκεφτεί, θα δει ότι υπάρχουν πολλές ακόμη περιπτώσεις που η χρήση μίας τεχνολογίας «εκτοξεύτηκε» όταν υπήρξε μία αλλαγή της νομοθεσίας και κάτι έγινε υποχρεωτικό.

Από εκεί και πέρα, οι συνθήκες της κάθε εποχής παίζουν σημαντικό ρόλο. Το 2002 οι Έλληνες καταναλωτές δεν ήταν έτοιμοι για να αγοράσουν φρούτα και λαχανικά χωρίς καν να τα έχουν δει. Όπως ανησυχούσαν για τις χρεώσεις και για το πότε θα τους παρέδιδαν στο σπίτι τα ψώνια. Πλέον, αυτοί οι φόβοι προφανώς και δεν υφίστανται, ενώ επιπλέον έχει βελτιωθεί σημαντικά και η εφοδιαστική αλυσίδα, ώστε τα προβλήματα να είναι πολύ λιγότερα.

Αλλά σε κάθε περίπτωση, το timing είναι εξαιρετικά σημαντικό. Αν δεν έχουν υπάρξει οι κατάλληλες προϋποθέσεις είναι δύσκολο για μία νέα υπηρεσία ή εφαρμογή να ευδοκιμήσει. Όπως είναι σημαντικό και η εμπειρία να είναι η σωστή. Smartphones υπήρχαν για τουλάχιστον μία πενταετία πριν την έλευση του iPhone. Αλλά η Apple ήταν η πρώτη που κατάφερε να το κάνει απλό στη χρήση του και να μπορέσει να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο κοινό...

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search