Επωνύμως…

Πάρτε ένα POS στην… παραλία!

Πάρτε ένα POS στην… παραλία!

Το Web World News επικεντρώνεται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και του digital marketing αλλά... στο Άγιο Πνεύμα των ημερών, θα μου επιτρέψετε να «μετακινηθώ» λίγο προς τον τομέα των πληρωμών σε φυσικά σημεία! Περισσότερο για να αναδείξω ότι το θέμα της εμπειρίας είναι εξίσου σημαντικό, είτε δραστηριοποιούμαστε στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο.

Είμαι στην παραλία σε μεγάλο νησί των Κυκλάδων σχετικά κοντά στην Αττική. Η παραλία είναι από τις πιο δημοφιλείς και το εκεί beach bar σχεδόν πάντα γεμάτο, περιόδους όπως είναι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Και φυσικά το σετ ομπρέλα – δύο ξαπλώστρες χρεώνεται ένα ποσό της τάξεως των 20 ευρώ για τις πίσω σειρές. Πληρώνεις, μάλιστα, με το που κάθεσαι. Και ζητάω να πληρώσω με κάρτα. Και βλέπω τον νεαρό που έχει αναλάβει τη συγκεκριμένη δουλειά να πηγαίνει στο κατάστημα για να πάρει το POS και να επιστρέψει.

Στη συνέχεια, κάνουμε μία παραγγελία για αναψυκτικά. Η παραγγελία έρχεται και μας ζητείται -με ευγένεια τουλάχιστον- να πληρώσουμε άμεσα. Μάλλον, θα έχουν υπάρξει ουκ ολίγοι τσαμπατζήδες στη συγκεκριμένη παραλία... Και όταν αναφέρω ότι θα πληρώσω με κάρτα, ο έτερος νεαρός με πάει στο κατάστημα για να πληρώσω! Και μένω με την απορία γιατί δεν έχει ένα ασύρματο POS, για να μην ταλαιπωρείται κανείς από εμάς.

Καταλαβαίνω ότι πολλοί επιχειρηματίες θεωρούν ότι το POS είναι ένα κόστος επιπλέον. Δεν θα συζητήσω το κατά πόσον δεν τους επιτρέπει να «κρύψουν» μερικές αποδείξεις, αυτό είναι κάτι διαφορετικό. Αλλά αυτό το επιπλέον κόστος βελτιώνει την εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες τους. Δεν μπορούν να προχωρούν σε αυξήσεις των τιμών για τις υπηρεσίες τους χωρίς να τις βελτιώνουν κιόλας. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει άνοδος του κόστους, αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχουμε όλοι οι καταναλωτές. Αλλά από τη στιγμή που αυξάνεις την τιμή μίας υπηρεσίας ή ζητάς ένα ποσό που δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο, οφείλεις να προσφέρει και εσύ μία καλύτερη εμπειρία.

Και να έλεγε κανείς ότι δεν υπάρχουν αρκετές επιλογές όσον αφορά στις ψηφιακές πληρωμές; Το αντίθετο θα έλεγα. Και ασύρματα POS υπάρχουν και mobile POS υπάρχουν και SoftPOS λύσεις είναι διαθέσιμες. Απλά, πρέπει να μπεις λίγο στη θέση του πελάτη σου που έρχεται να περάσει μερικές ώρες στην παραλία, είναι διατεθειμένος να δαπανήσει ένα ποσό που δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο και με το που κάθεται τον στέλνεις να πληρώσει μέσα στο κατάστημα και όχι εκεί που έχει καθίσει. Δηλαδή, του χαλάς τη διάθεση άμεσα. Και μετά αναρωτιέσαι γιατί ξόδεψε λιγότερα από όσα θα περίμενες.

Το έχουμε επισημάνει ουκ ολίγες φορές από αυτήν εδώ τη στήλη. Η εμπειρία του πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντική και είναι ο λόγος που ένα project θα είναι πιο πετυχημένο από άλλα αντίστοιχα. Ακόμη και αν μιλάμε για beach bars...

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search