Επωνύμως…

Το ΑΙ και πως αλλάζει τις σχέσεις με τους πελάτες

Το ΑΙ και πως αλλάζει τις σχέσεις με τους πελάτες

Από τα αγαπημένα θέματα συζήτησης των τελευταίων μηνών είναι, φυσικά, η τεχνητή νοημοσύνη, ή το ΑΙ, όπως έχουμε συνηθίσει πλέον να αποκαλούμε την τεχνητή νοημοσύνη και τις διάφορες υλοποιήσεις της. Και όπως όλα δείχνουν, θα αλλάξει πολλά στην καθημερινότητά μας. Τόσο των πολιτών όσο και των επιχειρήσεων.

Θα πει κανείς ότι αυτά τα λέμε εδώ και αρκετούς μήνες, ίσως και χρόνια, καθώς δεν ήταν λίγες οι εταιρείες που επεδίωκαν να αξιοποιήσουν το ΑΙ με κάθε τρόπο. Όμως, πλέον, οι εξελίξεις κινούνται με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς. Ενδεχομένως με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς που ανέμεναν οι περισσότεροι.

Τα παραπάνω σκεφτόμουν στο ταξίδι της επιστροφής από το Σαν Φρανσίσκο, όπου βρέθηκα για να παρακολουθήσω τις εργασίες του Dreamforce 2023, του ετήσιου συνεδρίου της Salesforce, η οποία είναι παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο του CRM -και όχι μόνο, αν αναλογιστεί κανείς ότι έχει εξαγοράσει το Slack. Μία εκδήλωση με πάνω 40.000 συμμετέχοντες, στην οποία το ΑΙ ήταν κυριολεκτικά παντού.

Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ότι η νέα πλατφόρμα της Salesforce, η Einstein 1, ουσιαστικά θέλει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις αναφορικά με τις σχέσεις τους με τους πελάτες. Για παράδειγμα, το Einstein Copilot είναι ένας ψηφιακός βοηθός, ο οποίος χρησιμοποιεί το ΑΙ και τα δεδομένα που έχει μία επιχείρηση, προκειμένου να βοηθήσει τους εργαζόμενους να δημιουργήσουν εύκολα και γρήγορα οτιδήποτε χρειάζεται αναφορικά με την επαφή τους με τους πελάτες τους: από μία προσωποποιημένη προσφορά μέχρι μία online καμπάνια.

Η αυτοματοποίηση αυξάνεται σε μεγάλο βαθμό και αυτό μπορεί να αποδειχθεί τελικά σε όφελος του εργαζόμενου. Γιατί μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν ότι θα χαθούν θέσεις εργασίας αλλά η άλλη άποψη είναι ότι οι εργαζόμενοι θα μπορούν να είναι περισσότερο δημιουργικοί, καθώς δεν θα χρειάζεται να ασχολούνται με τυποποιημένες εργασίες.

Η ενίσχυση της δημιουργικότητας είναι κλειδί σε μία εποχή όπου οι πελάτες -είτε πρόκειται για απλούς καταναλωτές είτε για επιχειρήσεις- ζητούν το κάτι διαφορετικό. Όπως και ζητούν πιο προσωποποιημένη και εξειδικευμένη προσέγγιση. Και μπορεί η πλατφόρμα της Salesforce να απευθύνεται -προς το παρόν τουλάχιστον- σε μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως, η τάση αυτή της αξιοποίησης του ΑΙ για μεγαλύτερη αυτοματοποίηση πρόκειται να «κατέβει» πιο κάτω μέσα στην επόμενη πενταετία.

Γενικότερα, εισερχόμαστε σε μία νέα εποχή όσον αφορά τις σχέσεις με τους πελάτες. Μία εποχή όπου η αυτοματοποίηση θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γίνουν περισσότερο δημιουργικές αλλά και πιο «έξυπνες» όσον αφορά στις προσφορές τους και τις παροχές τους. Και τελικά, αυτό θα είναι καλό για όλες τις πλευρές. Εφόσον, βέβαια, τηρηθούν και ορισμένα όρια, καθώς το θέμα της εμπιστοσύνης στο χώρο του ΑΙ είναι ίσως πιο κρίσιμο απ’ ότι πιστεύουν πολλοί.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search