Ενδιαφέρουσα έρευνα της Accenture φωτίζει μια ιδιαίτερη πτυχή του ηλεκτρονικού εμπορίου
Ανεβαίνουν γοργά τα Συσκευασμένα Καταναλωτικά Αγαθά (Consumer Packaged Goods – CPGs) στους δείκτες του eCommerce και, σύμφωνα με τις μετρήσεις και τις προβλέψεις των ειδημόνων, ως το 2022 (δηλ. σε μόλις τρία χρόνια από σήμερα) μπορούν να το καταστήσουν το τέταρτο μεγαλύτερο κανάλι επί του συνόλου των πωλήσεων λιανικής!
Αμεσότητα στην καταγραφή, πακτωλός πολύτιμων δεδομένων, ακρίβεια στην έκφραση τάσεων, θετική (τις περισσότερες φορές, τουλάχιστον) εμπειρία χρήστη και διαρκής ανάπτυξη είναι τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του eCommerce που, αν και ξεκίνησε ως χρήσιμο συμπλήρωμα των «παραδοσιακών» αγορών, αρχίζει να κατακτά πλέον ολοένα και περισσότερο έδαφος εις βάρος τους, σε επιλεγμένους για την ώρα τομείς.
Όμως, όλα δείχνουν ότι αυτή η τάση κυριαρχίας θα επεκταθεί και στους υπόλοιπους…
Τρομερή ευκαιρία, επομένως, για το χώρο του retail (αλλά και αντίστροφα, για το eCommerce) που -αν αξιοποιηθεί έγκαιρα και σωστά- μπορεί να φέρει νέα επιχειρηματικά μοντέλα, μεγαλύτερες αξίες και διευρυμένες χρηματορροές.
Πώς θα γίνουν όλα αυτά; Διαβάστε εδώ τη σχετική ανάλυση (στα αγγλικά, βεβαίως) της Accenture (που μας επέτρεψε να τη δημοσιεύσουμε και την ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό) και θα το μάθετε!