
Το πολωνικό online marketplace Allegro ανακοίνωσε ότι έφτασε τα 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις το 2024. Αυτή ήταν μια αύξηση 7% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) της εταιρείας αυξήθηκε κατά 10%, στα 15,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η Allegro ξεκίνησε το 1999 στην Πολωνία και από τότε, έχει αναπτυχθεί διεθνώς και στοχεύει στο να γίνει ένας κυρίαρχος παίκτης ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.
Σε σύγκριση με το 2023, τα προσαρμοσμένα EBITDA της Allegro αυξήθηκαν κατά 18% το 2024. Πέρυσι, τα προσαρμοσμένα EBITDA της αγοράς έφτασαν τα 718,8 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 18%.
Το 2022, η Allegro έφτασε το ορόσημο του GMV των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ και πέρυσι, αυτό αυξήθηκε περαιτέρω σε 15,3 δισ. ευρώ. Εξαιρουμένων της Amazon και των ρωσικών αγορών, η Allegro και η Zalando είναι οι μόνοι ευρωπαίοι online λιανοπωλητές με διψήφιο δισεκατομμύριο GMV.
Όσον αφορά στο 2025, η Allegro αναμένει GMV 16,7 δισεκατομμυρίων ευρώ και έσοδα 2,85 δισεκατομμυρίων ευρώ. Θέλει να επιταχύνει τη διεθνή της ανάπτυξή της στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ παράλληλα αυξάνει τα διαφημιστικά της έσοδα.