
Η Zalando έκλεισε μια επιτυχημένη χρονιά, με υψηλότερα έσοδα, αυξημένα κέρδη και περισσότερους πελάτες. Η εταιρεία αναμένει επιτάχυνση της ανάπτυξης, που θα οδηγηθεί από την επιτυχημένη στρατηγική του οικοσυστήματός της, ενώ θα επεκταθεί επίσης σε τρεις νέες χώρες φέτος, την Ελλάδα, την Πορτογαλία και τη Βουλγαρία.
Ο διαδικτυακός γίγαντας της μόδας είχε ήδη ανακοινώσει στα μέσα Ιανουαρίου, με βάση τα προσωρινά αποτελέσματα, ότι είχε βρει ξανά τον δρόμο προς την ανάπτυξη, με αύξηση εσόδων κατά 4% για το 2024, μετά από δύο χρόνια πτώσης των πωλήσεων.
Σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά στοιχεία του 2024, η αύξηση των εσόδων έφτασε το 4,2%, ενώ ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) αυξήθηκε κατά 4,5%. Η Zalando έκλεισε τη χρονιά με καθαρά έσοδα 251,1 εκατομμυρίων ευρώ, πάνω από τρεις φορές υψηλότερο από το 2023. Ο αριθμός των ενεργών πελατών αυξήθηκε επίσης κατά 2,2 εκατομμύρια, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 51,8 εκ. καταναλωτών.
Το ανανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας Zalando Plus που ξεκίνησε αρχικά στη Γερμανία, θα επεκταθεί περαιτέρω φέτος, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στη Γαλλία, στην Ολλανδία, στην Ελβετία και στην Αυστρία. Επιπλέον, η Zalando θα δραστηριοποιηθεί στην Πορτογαλία, την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε 28 χώρες. Αυτή είναι η πρώτη διεθνής επέκταση της εταιρείας από το 2022, όταν εισήλθε στην Ουγγαρία και τη Ρουμανία.
"Το 2024, η Zalando απέδειξε ότι ακόμη και σε ένα μάλλον υποτονικό μακροοικονομικό περιβάλλον, η εταιρεία είναι σε θέση να βρει σημεία ανάπτυξης", αναφέρεται στην έκθεση. Για φέτος, η εταιρεία αναμένει αύξηση εσόδων και GMV μεταξύ 4 και 9%, εξαιρουμένης της About You.