
Η Amazon φέρεται να ετοιμάζει το λανσάρισμα του "Haul" στην Ευρώπη, μιας ενότητας αγορών την οποία σχεδίασε για να ανταγωνιστεί με τις online πλατφόρμες φτηνών προϊόντων, όπως το Temu και το Shein. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει το Amazon Haul στην Ευρώπη μέσα στο 2025.
Το δημοφιλές online marketplace της Amazon αναπτύσσεται σταθερά στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, το 2024, είχε έσοδα 39,6 δισ. ευρώ στη Γερμανία και 36,7 δισ. Ευρώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αντιστοιχούν σε αυξήσεις 8,7 % και 12,7 %, αντίστοιχα.
Παράλληλα, ανταγωνιστές όπως η Temu και η Shein αυξάνουν επίσης το μερίδιο αγοράς τους στην Ευρώπη και εξαιτίας αυτού, η Amazon αναζητά τρόπους για να μείνει μπροστά.
Tον Νοέμβριο λανσάρισε το Amazon Haul, το οποίο είναι προσβάσιμο μόνο μέσω του mobile app της εταιρείας. Τα περισσότερα αντικείμενα που πωλούνται στο Haul κοστίζουν έως 20 δολάρια και η γκάμα προϊόντων περιλαμβάνει είδη μακιγιάζ, ενδύματα και αξεσουάρ.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNBC, η Amazon αναζητά έναν μηχανικό ανάπτυξης λογισμικού στην ομάδα του Haul, για να βοηθήσει στην "παγκόσμια επέκταση της εφαρμογής", κάτι που συνεπάγεται και το λανσάρισμα στην Ευρώπη.
Ωστόσο, υπάρχουν και προκλήσεις εντός ευρωπαϊκού εδάφους. Για παράδειγμα, η Amazon στην Ευρώπη δεν χρησιμοποιεί πλαστικές σακούλες αλλά ανακυκλώσιμες χάρτινες σακούλες, φακέλους και κουτιά από χαρτόνι. Αυτά τα υλικά είναι πιο ακριβά, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να μειώσουν τα περιθώρια κέρδους, ειδικά μιλώντας για εμπόριο προϊόντων χαμηλού κόστους, μέσω του Haul.
Πηγή: ecommercenews.eu