Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απλά η ψηφιακή «βιτρίνα» μίας επιχείρησης. Το ταξίδι του καταναλωτή μπορεί να τελειώνει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αλλά αυτό το σημείο είναι μόνο η αρχή για την επιχείρηση.
Εκμεταλλευόμενη τα δεδομένα που παράγει το eShop της, μία επιχείρηση μπορεί να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία της και να αυξήσει την αποδοτικότητά της.
Η αξιοποίηση των δεδομένων μόνο εύκολη διαδικασία δεν είναι, αν μία επιχείρηση δεν έχει δημιουργήσει τις υποδομές έτσι ώστε αυτά να είναι εύκολα και άμεσα προσβάσιμα. Αν το eShop δεν είναι διασυνδεδεμένο με το ERP δημιουργούνται σημαντικά προβλήματα που οδηγούν σε αναποτελεσματικότητα. Αναγνωρίζοντάς τα, μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε καλύτερα.
Παρακάτω θα αναλύσουμε τα προβλήματα διασύνδεσης που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα και θα δούμε τη λύση που μπορεί να σας βοηθήσει να τα ξεπεράσετε.
Κατακερματισμός πληροφορίας μεταξύ πολλών συστημάτων
Όταν η επικοινωνία μεταξύ πολλαπλών, ασύνδετων μεταξύ τους συστημάτων είναι αδύνατη, παρατηρείται απομόνωση των δεδομένων. Οι επιμέρους πληροφορίες παραμένουν σε ένα σύστημα χωρίς να είναι προσβάσιμες σε άλλους. Οι πωλήσεις, τα αποθέματα, τα δεδομένα πελατών και οι λογιστικές πληροφορίες αποθηκεύονται σε διαφορετικά συστήματα, και είναι σχεδόν αδύνατο να δημιουργηθεί μια συνεκτική εικόνα της λειτουργίας της επιχείρησης.
Υποβαθμισμένη εμπειρία πελατών
Χωρίς τον έγκαιρο συγχρονισμό μεταξύ της πλατφόρμας eShop και του ERP, τα δεδομένα αποθεμάτων είναι συχνά ανακριβή. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις παράδοσης και ακυρώσεις παραγγελιών. Αν η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται χειροκίνητα τότε μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις ακόμα και για προϊόντα που είναι σε απόθεμα, ενώ δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο λάθους. Αυτοί οι παράγοντες έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών.
Πιθανά προβλήματα συμμόρφωσης
Η διαχείριση των δεδομένων των πελάτων υπόκειται σε συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο. Όταν τα στοιχεία μεταφέρονται μεταξύ συστημάτων, τότε το ζήτημα της ασφάλειάς τους γίνεται πιο πολύπλοκο και αυξάνει το ρίσκο για τις επιχειρήσεις. Νομικές υποχρεώσεις πηγάζουν και από κάθε συναλλαγή, με πολλές επιχειρήσεις να είναι υποχρεωμένες να στέλνουν ψηφιακά τα λογιστικά τους στοιχεία σε συνεργάτες αλλά και το Δημόσιο. Τα οικονομικά δεδομένα βρίσκονται συνήθως στο ERP, ενώ τα δεδομένα πωλήσεων αποθηκεύονται πρώτα στην eShop πλατφόρμα. Η ανομοιογενής ροή δεδομένων μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις και ανακρίβειες στις οικονομικές αναφορές, δημιουργώντας κινδύνους συμμόρφωσης.
Υψηλό λειτουργικό κόστος
Όλα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους λειτουργίας, λόγω της σπατάλης πόρων (εργατοώρες αλλά και χρήματα) για να διατηρηθούν δύο συστήματα ενημερωμένα. Αυτοματοποιώντας την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ ERP και πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, οι επιχειρήσεις μπορούν να απελευθερώσουν πολύτιμους πόρους.
Shopranos ERP Connector: Η λύση για διασύνδεση eShop και ERP
Η SOFTONE είναι η πρώτη εταιρεία που αναγνώρισε το μεγάλο πρόβλημα διασύνδεσης που αντιμετωπίζουν οι σημερινές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, παρουσιάζοντας το Shopranos ERP Connector το οποίο δίνει λύση στο πρόβλημα της ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ επιχειρηματικού λογισμικού και ηλεκτρονικού καταστήματος! Η πρόταση της SOFTONE γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ eShop και ERP.
Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Shopranos ERP Connector
Βασικός πυλώνας λειτουργίας του ERP Connector είναι η δυνατότητά του να συγχρονίζει αμφίδρομα και σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα μεταξύ πλατφόρμας ηλεκτρονικού καταστήματος και ERP. Η εφαρμογή υποστηρίζει όλα τα συστήματα ERP, ενώ η λίστα των υποστηριζόμενων eCommerce platforms περιλαμβάνει τις: WooCommerce, Shopify, Magento, PrestaShop και Open Cart.
Σημαντικό πλεονέκτημα του ERP Connector είναι πως βασίζεται σε αρχιτεκτονική cloud. Μεταφέροντας τη λειτουργία του συστήματος στο Microsoft Azure οι χρήστες απολαμβάνουν σχεδόν αδιάκοπη διαθεσιμότητα υπηρεσιών και διαχείριση των δεδομένων με απόλυτη ασφάλεια.
Χάρη στην cloud αρχιτεκτονική, οι επιχειρήσεις εξασφαλίζουν επίσης πως θα έχουν πάντα τη νεότερη έκδοση του λογισμικού στη διάθεσή τους. Ενημερώσεις ασφαλείας και νέα features έρχονται απευθείας στην πλατφόρμα χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση της επιχείρησης.
Επομένως, το Shopranos ERP Connector απευθύνεται σε όλα τα μεγέθη εταιρειών, από μικρά eShop χωρίς τμήμα IT μέχρι μεγάλες επιχειρήσεις. Και από τη στιγμή που η διαδικασία γίνεται αυτόματα και ψηφιακά, η μεταφορά δεδομένων γίνεται χωρίς λάθη.
Λύση που προσαρμόζεται στις απαιτήσεις σας
Ανάλογα με την φύση του eShop (π.χ. B2C, B2B κ.α.) οι ανάγκες και οι απαιτήσεις διασύνδεσης του ηλεκτρονικού καταστήματος με το ERP διαφέρουν. Η SOFTONE αναγνωρίζει αυτό το γεγονός και προσφέρει το Shopranos ERP Connector σε διαφορετικές versions, έτσι ώστε μία επιχείρηση να επιλέξει μόνο τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται.
Με το Shopranos ERP Connector τα δεδομένα του eShop μπορούν να αξιοποιηθούν πλήρως, οδηγώντας σε αύξηση της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησής σας.
-Advertorial-