Από τους χίλιους μεγαλύτερους online εμπόρους στην Ευρώπη, το 49% έχει την έδρα του στην ήπειρο, ενώ η πλειοψηφία εδρεύει αλλού, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα. Το μερίδιο της επισκεψιμότητας για τις εταιρείες εκτός Ευρώπης, είναι ακόμη υψηλότερο.
Από τις χίλιες κορυφαίες eCommerce εταιρείες, το 51% έχει την έδρα του εκτός Ευρώπης, ενώ το μερίδιο της επισκεψιμότητάς τους φτάνει στο 74%.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από το Internet Retailing, με βάση τα στοιχεία της RetailX και την έκθεση RetailX Europe Top1000 360°, η οποία απαριθμεί 1.000 λιανοπωλητές eCommerce, που διακρίνονται για την ισχυρή απόδοση των πωλήσεών τους και την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Φυσικά, συμπεριλαμβάνονται το Amazon και το eBay, που κυριαρχούν στο τοπίο της αγοράς στην Ευρώπη, όπως και παγκοσμίως. Ωστόσο, σημειώνεται η αυξανόμενη ισχύς και η εμβέλεια εταιρειών όπως η Shein, η Alibaba και η Temu, οι οποίες έχουν κατακτήσει σημαντικό μερίδιο πωλήσεων στην Ευρώπη, σε σύντομο χρονικό διάστημα, γράφει το Internet Retailing. Ωστόσο, σε αντίθεση με το μερίδιο επισκεψιμότητας, η έκθεση δεν επισημαίνει το συνολικό μερίδιο εσόδων των εταιρειών εκτός Ευρώπης.
Σε μια σχετική αναφορά, το ChannelX εμβαθύνει στον κυρίαρχο ρόλο των online marketplaces στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο, σημειώνοντας ότι πολλοί καταναλωτές τις χρησιμοποιούν αποτελεσματικά ως μηχανές αναζήτησης λιανικής.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, υπάρχουν περίπου 400 D2C marketplaces που λειτουργούν σε όλη την Ευρώπη, μαζί με περισσότερες από 250 πλατφόρμες B2B. «Πρόκειται για μεγάλο πλήθος, ακόμη και αν λάβουμε υπόψη τα επίπεδα επισκεψιμότητας στον τομέα», σχολιάζουν.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: Stockcake