Πέρυσι, η πλατφόρμα ειδών μόδας Shein πραγματοποίησε πωλήσεις 7,68 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 68%, σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία της έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά.
Η πλατφόρμα γρήγορης μόδας Shein είναι μια από τις ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, πριν λίγες ημέρες η Shein μπήκε στη λίστα με τα 10 πιο δημοφιλή διαδικτυακά καταστήματα στην Ελβετία.
Όσον αφορά στα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2023, εκτός από τη σημαντική αύξηση των πωλήσεών της, η εταιρεία αύξησε και την κερδοφορία της. Τα κέρδη της Shein μετά από φόρους έφτασαν τα 99,5 εκατομμύρια ευρώ. Το 2022, το ποσό αυτό ήταν στα 45,8 εκ. ευρώ. Επιπλέον, τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν από 172 εκατ. ευρώ το 2022 σε 314 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Σε έναν γύρο χρηματοδότησης πέρυσι, η πλατφόρμα αποτιμήθηκε στα 66 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει μια IPO στο Λονδίνο εδώ και λίγο καιρό και τα θετικά ανακοινωμένα οικονομικά αποτελέσματα θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι η δημόσια εγγραφή μπορεί να αναμένεται σύντομα.
Ωστόσο, άλλες πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης της πλατφόρμας αναμένεται να μειωθούν.Η αναμενόμενη πτώση σχετίζεται με τις τρέχουσες καταγγελίες για το marketplace της εταιρείας.
Πηγή: ecommercenews.eu