Η αγορά επίπλων έχει δει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Fox Intelligence.
Η Amazon είναι ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής επίπλων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιταλία. Στη Γαλλία, ο αμερικανικός κολοσσός υστερεί έναντι της IKEA, η οποία, βέβαια, κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Μόνο στη Γερμανία ένας τοπικός παίκτης, η Otto, ηγείται της αγοράς των ειδών επίπλωσης και διακόσμησης.
«Οι επιπτώσεις μετά την πανδημία έχουν προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον στην αγορά επίπλων. Είτε πρόκειται για νέο καναπέ, είτε για έπιπλα κήπου, για αναδιακόσμηση ή για αγορά φυτών, ο στόχος ήταν ξεκάθαρος: αναβαθμίστε το σπίτι σας και αισθανθείτε άνετα», αναφέρεται από τη Fox.
Οι καταναλωτές ξοδεύουν τον περισσότερο από τον προϋπολογισμό τους για έπιπλα σε αγορές στο διαδίκτυο, ακόμη και μετά την πανδημία, σύμφωνα με το Fox Intelligence: «Αν και οι αγορές επίπλων εξακολουθούν να ευνοούνται σε μεγάλο βαθμό στα φυσικά καταστήματα, το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει έδαφος χρόνο με το χρόνο». Το 2024, οι αγοραστές επίπλων εκτιμούν ιδιαίτερα την εξατομίκευση, τις επιλογές παράδοσης και τη βιωσιμότητα των προϊόντων.
Τα marketplaces επωφελούνται ιδιαίτερα από την ανάπτυξη των online αγορών, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Fox. Αυτό αναγκάζει τους καθιερωμένους παίκτες να εξερευνήσουν νέα μονοπάτια, αφού «Από την πανδημία, το τοπίο έχει αλλάξει».
Η Fox Intelligence συγκέντρωσε τα κορυφαία online καταστήματα λιανικής επίπλων στις πέντε μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές. Η Amazon και η IKEA ηγούνται των κορυφαίων online εμπόρων στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία. Ειδικά στην Ισπανία, η κυριαρχία της Amazon είναι σημαντική, με μερίδιο αγοράς 45% σύμφωνα με την Fox Intelligence. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο τοπικός παίκτης DFS καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση μεταξύ Amazon και IKEA, ενώ στη Γερμανία, η Otto εξακολουθεί να ξεπερνά και τις δύο εταιρείες.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: iSAW Company