Η Google αποφάσισε να αποσύρει τη δική της υπηρεσία αγορών, το Google Shopping, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ΕΕ θεωρούσε ότι η Google παραβιάζει τους κανόνες ελεύθερου ανταγωνισμου, με το γεγονός ότι η Google έδινε προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης προϊόντων, σε αυτά από την υπηρεσία της αγορών, απέναντι στα αποτελέσματα των ανταγωνιστών της.
Έτσι, τώρα η Google διαχωρίζει το Google Shopping αναφέρει το Bloomberg. Θα δημιουργήσει μια αυτόνομη υπηρεσία, η οποία θα πρέπει να υποβάλει προσφορά ,όπως κάνουν οι ανταγωνιστές, της για τις διαφημίσεις της που θα θέλει να εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αναζήτησης.
Το Bloomberg, βασίζοντας τη πληροφορία αυτή σε πηγές που ζήτησαν να μην κατονομάζονται, λέει ότι η υπηρεσία αγορών θα παραμείνει μέρος της Google, αλλά ότι θα λειτουργήσει ξεχωριστά και θα χρησιμοποιήσει τα δικά της έσοδα για να κάνει προσφορές για διαφημίσεις.
€ 2,4 δισ. Πρόστιμο
Στη Google επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 2,4 δισ. Ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Ιούνιο, επειδή καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της προωθώντας τη δική της υπηρεσία Google Shopping , σε σχέση με εκείνη των ανταγωνιστών της.
90 ημέρες για να αλλάξει το πλαίσιο λειτουργίας
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε στην Google 90 ημέρες για να προχωρήσει σε αυτές τις αλλαγές οι όποιες είναι σύμφωνες με τους ισχύοντες κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ, και η προθεσμία αυτή λήγει την Παρασκευή.
Εάν δεν τηρηθεί η προθεσμία, η Google θα πρέπει να καταβάλει μέχρι και το 5% των συνολικών ημερήσιων εσόδων της μητρικής εταιρείας Alphabet.
Πηγή: ecommercenews.