eCommerce

Τρία εξαιρετικά Tips για ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

Τρία εξαιρετικά Tips για ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

Σε μια εποχή που ο χρόνος είναι χρήμα και ο επιχειρηματίας προσπαθεί να βρει διέξοδο και τρόπους να συντηρήσει και να αναπτύξει την επιχείρησή του, η η δημιουργία e-shop φαντάζει μονόδρομος!

Ένα e-shop έχει χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα, μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία στην έναρξη και το στήσιμο, αλλά και άνεση στις τροποποιήσεις που ενδεχομένως χρειαστούν.

Ωστόσο, ένα e-shop έχει να αντιμετωπίσει και αρκετές προκλήσεις, όπως τη δυσπιστία του αγοραστικού κοινού, την έλλειψη διαπροσωπικής σχέσης, αλλά και μεγάλο ανταγωνισμό – και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εντούτοις, υπάρχουν κάποια βασικά tips που εγγυώνται την αύξηση απόδοσης και αποτελεσματικότητας της διαδικτυακή σας επιχείρησής.

Tip 1: WELCOMING ENVIRONMENT
Η εμφάνιση της αρχικής σελίδας που βλέπει ο χρήστης αποτελεί ένα από τα βασικότερα συστατικά επιτυχίας.

Στην εποχή που το design και η εικόνα μάς βομβαρδίζουν καθημερινά, το σωστό στήσιμο και η λειτουργικότητα της ιστοσελίδας είναι το άλφα και το ωμέγα για την προσέλκυση των χρηστών.

Θα πρέπει να είναι ένα δημιουργικό περιβάλλον με χρώματα ζωντανά και ευχάριστα, αποφεύγοντας τις υπερβολές που μπορούν να «κουράσουν το μάτι».

Πέρα από το εικαστικό κομμάτι, θα πρέπει το περιβάλλον να είναι εύκολο στη χρήση και λειτουργικό, χωρίς να απαιτούνται περιττές και σύνθετες ενέργειες κατά την πλοήγηση του χρήστη.

Αρκεί να το φανταστεί κανείς ως ένα σπίτι, όπου τα δωμάτια, τα έπιπλα και τα ράφια πρέπει να είναι έτσι τοποθετημένα ώστε να εξασφαλίζουν ευκολία και άμεση πρόσβαση.

Tip 2: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αφού κερδίσουμε την πρώτη θετική άποψη του επισκέπτη, περνάμε στο επόμενο στάδιο που είναι η παρουσίαση των προϊόντων ή των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μπορεί να φαίνεται ότι δεν απέχει πολύ από ένα φυσικό κατάστημα, ωστόσο τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Εδώ δεν υπάρχει ένας φυσικός πωλητής που θα εξηγήσει στον πελάτη το προϊόν, αλλά μια σελίδα που πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα θέλει να ξέρει ο χρήστης για να προχωρήσει στην αγορά.

Κάθε χρήστης εισέρχεται σε πολλά websites για να κάνει έρευνα αγοράς και συνήθως την πώληση την κερδίζει αυτός που έχει το πιο πλήρες προϊόν από άποψη περιγραφής, ποιότητας και τιμής.

Μην ξεχνάτε πως ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα αυξημένος και ο χρήστης θα χρειαστεί το κάτι παραπάνω για να πεισθεί, διαφορετικά θα πάει στον επόμενο! Άρα είναι σημαντικό να επενδύσουμε χρόνο στις παρακάτω λεπτομέρειες:

Επαρκής πληροφόρηση: πρέπει τα προϊόντα να περιγράφονται με λεπτομέρεια ως προς τις ιδιότητες, τα χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, τις διαστάσεις, τη διάρκεια ζωής.

Παρουσίαση: πρέπει να περιλαμβάνονται πολλές φωτογραφίες – με τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία, ώστε να μην αλλοιώνεται το τελικό αποτέλεσμα, από όλες τις πλευρές και διαστάσεις του προϊόντος, για να δίνεται στον αγοραστή ξεκάθαρη εικόνα για το προϊόν που ερευνά.

Συμβουλές: η παροχή οδηγιών και συμβουλών για την καλή χρήση των προϊόντων δημιουργεί πάντα θετική εικόνα στον πελάτη, καθώς αποκαλύπτει σοβαρότητα και επαγγελματισμό, ενώ ταυτόχρονα χτίζει και μια πρώιμη σχέση εμπιστοσύνης.

Tip 3: SERVICE
Και δεν αναφερόμαστε μόνο στις υπηρεσίες επισκευής και επίλυσης προβλημάτων μετά την αγορά, αλλά και πριν ή κατά τη διάρκειά της.

Δεδομένου του απρόσωπου χαρακτήρα της διαδικτυακής αγοράς είναι συχνό φαινόμενο να γεννώνται απορίες και ερωτήσεις των πελατών που επιθυμούν να διευκρινίσουν πριν την αγορά τους.

Ένα καλά στημένο κέντρο ανταπόκρισης σε emails, live chat ή ακόμα και τηλεφωνικό κέντρο θα σας δώσει σίγουρα extra credits στην προτίμησή τους.

Τέλος, εξίσου σημαντική είναι και η διευκόλυνση των πελατών κατά το στάδιο της παραγγελίας, με εύκολα βήματα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς και ποικιλία στους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και αποστολής προς εξυπηρέτησή τους.

Πηγή: qualityweb.gr

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search