Η MonkeyData έχει θέσει σε λειτουργία την ηλεκτρονική πλατφόρμα Ecomcovid19.com, η οποία αποτυπώνει τον αντίκτυπο του κορωνοϊού Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και περιλαμβάνει πάνω από 1.200 ηλεκτρονικά καταστήματα.
Η πλατφόρμα θα ενημερώνεται καθημερινά με νέα δεδομένα και με αυτόν τον τρόπο θα προσφέρει στα ηλεκτρονικά καταστήματα, τους μεταφορείς και άλλους σημαντικούς φορείς ηλεκτρονικού εμπορίου, τις σωστές πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα, συνολικά στο χώρο υπάρχει σταθερότητα, αλλά, όπως είναι αναμενόμενο, υπάρχουν μερικές σημαντικές μεταβολές στις αγορές μεταξύ των διάφορων κλάδων.
Η μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων από έτος σε έτος, σημειώνεται στα προϊόντα που αφορούν στην υγεία (+206%), τα δομικά υλικά (+119%), τα παιδικά προϊόντα (+103%) και τα χημικά (+101%). Σημαντική μείωση παρατηρείται στις κατηγορίες των προϊόντων κήπου, ένδυσης και γενικότερα μόδας. Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων που φτάνει στο -40% σημειώνεται στα είδη γραφείου, καθώς και τα προϊόντα αποθηκών και εργαστηρίων.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]