Η Funky Buddha, ένα σημαντικό brand ρούχων και αξεσουάρ στη Νότια Ευρώπη, λειτουργεί ένα εκτεταμένο δίκτυο με πάνω από 55 καταστήματα.
"Το Simpler Checkout βελτίωσε σημαντικά την εμπειρία των πελατών μας και είχε ουσιαστική επίδραση στις πωλήσεις μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι καθώς η συνεργασία μας επιτυγχάνει συνεχώς τους στόχους της." - Νίκος Αλεξίου, Ιδιοκτήτης, Funky Buddha.
Η Πρόκληση
Η Funky Buddha επιδίωξε να βελτιώσει την διαδικτυακή εμπειρία των πελατών της και να βελτιώσει βασικούς δείκτες όπως το conversion rate και το user acquisition cost.
Σε συνεργασία με τη Relevance Digital Agency, η εταιρεία υιοθέτησε το Simpler για να απλοποιήσει τη διαδικασία του checkout και να αυξήσει τα conversion rates, μειώνοντας έτσι το κόστος απόκτησης πελατών.
Η Λύση
Το Simpler Checkout επαναστατεί στο χώρο του checkout, κάνοντάς τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς ταχύτερη και ευκολότερη για τους πελάτες. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:
- Αγορά με Ένα Κλικ: Επιτρέπει στους πελάτες να ολοκληρώνουν τις αγορές τους με ένα μόνο κλικ, επιταχύνοντας σημαντικά τη διαδικασία.
- Χωρίς Δημιουργία Λογαριασμού: Εξαλείφει την ανάγκη δημιουργίας λογαριασμών, μειώνει την τριβή και βελτιώνει την ευκολία για τον χρήστη.
- Ενσωματωμένες Επιλογές Πληρωμής: Υποστηρίζει δημοφιλείς μεθόδους πληρωμής όπως Apple Pay, Google Pay, Klarna, PayPal και άλλες, προσφέροντας ασφαλείς αγορές.
- Ταχύτεροι Χρόνοι Πληρωμής: Μειώνει τον χρόνο του checkout έως και 50%, επιτρέποντας στους επαναλαμβανόμενους πελάτες να ολοκληρώνουν τις αγορές τους σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.
- Μειωμένη Εγκατάλειψη Καλαθιού: Απλοποιεί ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, με αποτέλεσμα χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού και υψηλότερα conversion rates.
Τα Αποτελέσματα
Η εφαρμογή του Simpler Checkout απέφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα:
- Conversion Rate: Η γρήγορη και απλή εμπειρία αγοράς είχε ως αποτέλεσμα μια αύξηση 9,17% στο conversion rate.
- Προτίμηση Χρηστών: Μέσα στις πρώτες εβδομάδες, τουλάχιστον ένας στους πέντε χρήστες προτίμησε το Simpler για να ολοκληρώσει τις αγορές του.
- Αγορές με Ένα Κλικ: Το 10% των αγοραστών που χρησιμοποίησαν το Simpler ολοκλήρωσαν τις αγορές τους με ένα μόνο κλικ, με μέσο χρόνο μόλις έξι δευτερόλεπτα.
- Αποτελεσματικότητα: Το 75% των αγοραστών που χρησιμοποίησαν το Simpler προτίμησαν να "παρακάμψουν βήματα στη διαδικασία" και να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους απευθείας από τη σελίδα προϊόντος ή το mini cart.
- Εξοικονόμηση Κόστους: Το Simpler Checkout επίσης πήρε ένα σημαντικό μερίδιο από άλλες κοστοβόρες μεθόδους πληρωμής, όπως το PayPal, βοηθώντας τη Funky Buddha να εξοικονομήσει σε τέλη συναλλαγών.
Η Επίδραση του Κουπονιού
Η Funky Buddha προσέφερε έκπτωση 10% στους συνδρομητές του newsletter. Με το Simpler, μετέφεραν τη μισή από αυτήν την έκπτωση (5%) σε όσους χρησιμοποιούσαν το Simpler Checkout.
Η έκπτωση 5% προβλήθηκε εμφανώς στο κουμπί του Simpler Checkout, ενθαρρύνοντας τη χρήση του.
Αυτή η στρατηγική είχε άμεση και σημαντική επίδραση:
- Conversion Rate: Αυξήθηκε κατά 24,7%.
- Καταχωρημένοι Αγοραστές: Αυξήθηκαν κατά 57%, βοηθώντας στην στόχευση επαναλαμβανόμενων πελατών και ενισχύοντας τις πωλήσεις.
"Η απλοποιημένη διαδικασία checkout όχι μόνο έκανε πιο εύκολη και βολική για τους αγοραστές την ολοκλήρωση των αγορών τους, αλλά επίσης είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των παραγγελιών και την ενίσχυση της απόδοσης των διαφημιστικών δαπανών. Το Simpler Checkout ξεπέρασε τις προσδοκίες μας." - Αθανάσιος Σοφιανός, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος, Relevance Digital
Το Simpler Checkout όχι μόνο απλοποίησε την εμπειρία διαδικτυακών αγορών της Funky Buddha, αλλά επίσης οδήγησε σε σημαντικές βελτιώσεις σε βασικούς δείκτες απόδοσης, καθιστώντας το μια πολύτιμη συνεργασία για την εταιρεία.
-Advertorial-