Η ραγδαία ανάπτυξη του fintech έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στο χώρο του eCommerce, και οι έμποροι καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούν. Ωστόσο, η αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών απαιτεί ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία από τις επιχειρήσεις. Μια από τις κύριες τάσεις που παρατηρούνται στους καταναλωτές είναι η ανάγκη για περισσότερες επιλογές πληρωμής.
Σύμφωνα με έρευνες, το 52% των καταναλωτών θέλει να έχει στη διάθεση του περισσότερες επιλογές πληρωμής. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επανεξετάσουν τις διαθέσιμες επιλογές που προσφέρουν στους πελάτες τους, προκειμένου να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.
Η παροχή πολλαπλών επιλογών πληρωμής παίρνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα, ιδιαίτερα σε μία αγορά όπως η ελληνική, όπου η αντικαταβολή έχει δεσπόζουσα θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, αποτελώντας ωστόσο “πληγή” για τους εμπόρους.
Παρέχοντας περισσότερες επιλογές πληρωμής στους καταναλωτές, καθίσταται πιθανότερη η επιλογή μιας εναλλακτικής μεθόδου πληρωμής αντί της αντικαταβολής. Με αυτόν τον τρόπο, το ποσοστό της αντικαταβολής μπορεί να μειωθεί, μαζί με το ρίσκο και τα κόστη όπου αυτός ο τρόπος πληρωμής μπορεί να επιφέρει για τους εμπόρους.
Πώς επηρεάζουν οι επιλογές πληρωμής το e-shop σας και τους καταναλωτές;
Η παροχή ποικίλων επιλογών πληρωμής αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων. Εάν ένα e-shop δεν παρέχει τους τρόπους πληρωμής που προτιμά ο εκάστοτε καταναλωτής, τότε αυξάνεται δραματικά η πιθανότητα ο πελάτης αυτός να εγκαταλείψει το καλάθι του.
Σύμφωνα με την έρευνα του ινστιτούτου Baymard, τουλάχιστον 27% των πελατών εγκαταλείπει το καλάθι του επειδή δε βρίσκει τον τρόπο πληρωμής που προτιμά, ή επειδή δεν εμπιστεύεται μια ιστοσελίδα για να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του. Αυτό συνεπάγεται απολεσθέντα κέρδη για τους εμπόρους και το κυριότερο, δυσαρεστημένους πελάτες.
Οι online πληρωμές σήμερα, έχουν διανύσει σημαντική απόσταση και βέβαια δεν περιορίζονται μόνο στις κάρτες. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν κατά κόρον τα “ψηφιακά πορτοφόλια” όπως το ApplePay ή το GooglePay ή και άλλες λύσεις όπως το “Buy Now Pay Later” (BNPL) που προσφέρεται από παρόχους όπως η Klarna. Αυτό βέβαια περιπλέκει τη ζωή των εμπόρων, καθώς για να υποστηρίξουν όλες αυτές τις μεθόδους πληρωμής, απαιτείται χρόνος και χρήμα για την υλοποίηση της κάθε μίας. Ή τουλάχιστον αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι πρόσφατα.
Πώς μπορείτε να προσφέρετε πολλαπλές επιλογές πληρωμής εύκολα και χωρίς κόστος;
Η Simpler είναι μια καινοτόμα startup που αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας των διαδικτυακών αγορών για τους καταναλωτές της. Μέσω της Simpler, ο καταναλωτής μπορεί να ολοκληρώσει τις αγορές του με ένα μόνο κλικ, χωρίς την ανάγκη να συμπληρώσει μακροσκελείς φόρμες κατά τη διάρκεια της αγοράς του, ή να απομνημονεύσει κωδικούς πρόσβασης ή αριθμούς καρτών. Έτσι, κάθε καταναλωτής έχει το δικό του «ψηφιακό διαβατήριο αγορών», το οποίο του επιτρέπει να αγοράζει προϊόντα από τους εμπόρους που συνεργάζονται με τη Simpler μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Μέσω της λύσης που προσφέρει η εταιρεία, βοηθάει τους εμπόρους να ανταποκριθούν σε αυτήν την αλλαγή των καταναλωτικών τάσεων, προσφέροντας στους πελάτες των e-shops τους πολλαπλούς τρόπους πληρωμής. Με τη Simpler, oι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν με κάρτα, Apple Pay, Google Pay και Klarna. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουν τη μέθοδο πληρωμής που τους ταιριάζει περισσότερο και να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα που πρέπει να σημειωθεί εδώ, είναι ότι με τη Simpler οι έμποροι προσφέρουν όλους αυτούς τους τρόπους πληρωμής “out of the box”. Χωρίς την ανάγκη να πραγματοποιήσουν μία ξεχωριστή υλοποίηση για τον κάθε τρόπο πληρωμής ή να συνάψουν ξεχωριστές εμπορικές συμφωνίες για τον καθένα από αυτούς. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούν χρόνο και χρήμα που υπό άλλες συνθήκες θα διέθεταν για κάθε ξεχωριστή υλοποίηση.
Σύμφωνα με δεδομένα της Simpler για την ελληνική αγορά, το 71% των καταναλωτών προτιμούν την πληρωμή μέσω κάρτας, ενώ σημαντική ανάπτυξη βλέπουν και τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το ApplePay και το GooglePay, όπου προτιμούνται από το 29% των καταναλωτών. Ακόμη, οι πληρωμές BNPL, γνωρίζουν και αυτές σημαντική ανάπτυξη. Σε αυτό το σημείο να σημειωθεί ότι τα παραπάνω νούμερα προκύπτουν από αγορές μέσω Simpler, σε e-shops που συνεργάζονται με την εταιρεία. Οι προσφερόμενοι τρόποι πληρωμής μέσω της λύσης του one-click checkout στα συγκεκριμένα e-shops είναι πληρωμή μέσω καρτών και digital wallets.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι έμποροι που συνεργάζονται με τη Simpler, παρατηρούν μία μείωση της αντικαταβολής της τάξεως του 23%.
Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε ευέλικτες επιλογές πληρωμής;
Μέσω της Simpler, ένα e-shop μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του όλους τους τρόπους πληρωμής που αναφέρθηκαν, ενώ ο κάθε έμπορος που συνεργάζεται με τη Simpler παίρνει άμεσα πρόσβαση και μπορεί να προσφέρει τους νέους τρόπους πληρωμής που ενσωματώνει η εταιρεία.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα, είναι η συνεργασία της Simpler με την Klarna, μέσω της οποίας οι έμποροι που συνεργάζονται με τη Simpler, μπορούν τώρα να προσφέρουν τη δυνατότητα δόσεων χωρίς πιστωτική στους πελάτες τους.
Για να δείτε πως θα μπορούσατε και εσείς να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας προσφέροντας πολλαπλές επιλογές πληρωμής, κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα.
-Advertorial-