H οικονομική συνεισφορά της διαφήμισης στην Ευρώπη
“H Αξία της Διαφήμισης» είναι η πρώτη έρευνα του είδους που πραγματοποιείται στο σύνολο της Ενωμένης Ευρώπης, με στόχο να αναδείξει την οικονομική και κοινωνική συνεισφορά της διαφήμισης και να προβάλει το ρόλο της στην ανάπτυξη της «γηραιάς» ηπείρου. Πραγματοποιήθηκε από την Deloitte και υποστηρίχθηκε από έναν ευρύ συνασπισμό της διαφημιστικής βιομηχανίας στην ΕΕ, με επικεφαλής το World Federation of Advertisers και με τη συμμετοχή του IAB Europe.
Τα κύρια ευρήματα της έρευνας:
- Η διαφήμιση τροφοδοτεί το ΑΕΠ: Κάθε ευρώ που επενδύεται σε διαφήμιση, «γεννά» 7 ευρώ στο ΑΕΠ
- Η διαφήμιση δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας: 5,8 εκατομμύρια εργάζονται σ’ αυτόν τον κλάδο, που αντιστοιχούν στο 2,6% της συνολικής απασχόλησης στην ΕΕ
- Η διαφήμιση δίνει καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας: το μέσο ακαθάριστο εισόδημα στο χώρο των ΜΜΕ και της διαφήμισης στην ΕΕ φτάνει τα 34 000 € σε σύγκριση με τα 22 000 € του συνολικού μέσου όρου
- Η διαφήμιση στηρίζει τον ανταγωνισμό και οδηγεί την καινοτομία
- Η διαφήμιση χρηματοδοτεί τα ΜΜΕ και τις υπηρεσίες Διαδικτύου
Μπορείτε να διαβάσετε όλη την έρευνα, εδώ: https://www.iabeurope.eu/wp-content/uploads/2017/01/Value-of-Advertising_Economic-Contribution-of-Advertising-in-Europe.pdf