Σήμερα, παρουσιάζουμε τις διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων για το Instagram Stories, οι οποίες δίνουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έως και τρία μέσα σε κάθε διαφήμιση που προβάλλουν στο Stories, αντί για μόνο ένα μέσο που μπορούσαν να χρησιμοποιούν μέχρι τώρα.
Από την ημέρα που κυκλοφόρησε το Instagram Stories μέχρι σήμερα, έχουμε δει μοναδικά δείγματα δημιουργικότητας από την κοινότητα. Το Stories έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο κοινοποιούν περιεχόμενο και εκφράζονται οι χρήστες στο Instagram - από τα φίλτρα προσώπου μέχρι το superzoom και τα αυτοκόλλητα gif.
Εξίσου μεγάλη δημιουργικότητα επιδεικνύουν και οι επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, μια εταιρεία λιανικής πώλησης υποδημάτων πολυτελείας ενθάρρυνε πρόσφατα τους καταναλωτές να "πατήσουν παρατεταμένα και να σταματήσουν" στο αγαπημένο τους ζευγάρι παπούτσια καθώς προβαλλόταν η νέα σειρά της επωνυμίας.
Οι διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων για το Instagram Stories συμπεριφέρονται όπως ακριβώς και κάθε άλλο περιεχόμενο στο Stories. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να πατάτε σε διάφορα σημεία, να μετακινείτε τις εικόνες προς τα μπροστά και προς τα πίσω σύροντας το δάχτυλό σας στην οθόνη ή να "παγώνετε" το περιεχόμενο όπου θέλετε.
Τώρα, με δύο επιπλέον μέσα, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσθέσουν μεγαλύτερο βάθος στις αφηγήσεις τους, όπως ακριβώς κάνει και η κοινότητα σήμερα. Ήδη, η Gap (@gap) έχει αρχίσει να αξιοποιεί τις διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων στο Instagram Stories για την ενσωμάτωση εγγενών στοιχείων, π.χ. εργαλείων καρφιτσώματος και σχεδίασης, και τη χρήση περισσότερου χώρου για την προβολή περισσότερων στοιχείων της εκστρατείας της.
Πηγή: business.instagram.com