Digital Marketing

Οι καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες του 2017 στο Instagram

Οι καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες του 2017 στο Instagram

Από μεγάλες επωνυμίες μέχρι μικρά οικογενειακά καταστήματα, επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο έρχονται στο Instagram για να συνδεθούν με τους καταναλωτές με νέους, καθηλωτικούς τρόπους.

Μέσω της κοινότητάς μας, που χαρακτηρίζεται από το πάθος της για το οπτικό περιεχόμενο, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με τις διαφημίσεις του Instagram, όπως σε κανένα άλλο μέσο.

Είτε χρησιμοποιούν τις ιστορίες, τις live μεταδόσεις ή τη ροή, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις γνωρίζουν την επιτυχία και επιτυγχάνουν αποτελέσματα στο Instagram, ιδιαίτερα το 2017.

Καθώς προετοιμαζόμαστε για το νέο έτος και όλα τα συναρπαστικά πράγματα που μας περιμένουν, θα θέλαμε να κάνουμε μια παύση για να γιορτάσουμε όλες τις επιτυχίες της κοινότητας των 25 εκατομμυρίων επιχειρήσεων στο Instagram.

Είτε πρόκειται για το φαγητό και τη μόδα είτε για κάτι άλλο πέρα από αυτά, επιχειρήσεις από διάφορους τομείς συνεχίζουν να ξεχωρίζουν και να εμπνέουν το κοινό σε ενέργειες σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Δείτε μερικές από τις αγαπημένες μας διαφημιστικές εκστρατείες για τη φετινή χρονιά.

Maserati

Με στόχο να αξιοποιήσει τον ντόρο γύρω από την κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου Levantes SUV στις ΗΠΑ, η αυτοκινητοβιομηχανία οχημάτων πολυτελείας Maserati (@maserati) χρησιμοποίησε μια εκστρατεία βίντεο σε δύο φάσεις στο Instagram και το Facebook για να προσελκύσει το ένα τρίτο των υποψήφιων πελατών της, με αποτέλεσμα την πώληση 127 οχημάτων (σε αυτούς τους υποψήφιους πελάτες).

Renault

Για να υποστηρίξει την κυκλοφορία του νέου της μοντέλου, του Twingo Twilight, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault (@renault_france) "πάτησε" στο Instagram Stories για να δημιουργήσει μια εκστρατεία βίντεο που τραβάει τα βλέμματα και να στοχεύσει το κοινό των νεότερων millenial, πετυχαίνοντας αύξηση στην αντίληψη του κοινού για την επωνυμία και τη διαφημιστική ανάκληση, ιδιαίτερα σε γυναίκες 18-24 ετών.

Tulio Cotta

Για να εντοπίσει το τέλειο κοινό που θα ενδιαφερόταν για τα σεμινάριά του στην τεχνική micropig mentation φρυδιών στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, ο επαγγελματίας ομορφιάς Tulio Cotta (@tuliocottaoficial) χρησιμοποίησε το Instagram για να δημιουργήσει μια πετυχημένη εκστρατεία διαφημίσεων ανεύρεσης υποψήφιων πελατών, υπερβαίνοντας κατά 20% το στόχο που είχε θέσει αρχικά, με το 77% των συνολικών εγγραφών του σεμιναρίου να προέρχονται απευθείας από το Instagram.

SK-II

Διακρίνοντας μια τεράστια ευκαιρία να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα για το νέο της προϊόν ομορφιάς, το Genoptics, η ιαπωνική επωνυμία προϊόντων περιποίησης του δέρματος SK-II (@skii) χρησιμοποίησε διαφημίσεις στο Instagram Stories1 για να δημιουργήσει μια εκστρατεία βίντεο που ήταν αντιπροσωπευτική της πολυτέλειας που χαρακτηρίζει την ίδια την επωνυμία.

Στοχεύοντας γυναίκες 18–54 ετών στην Ιαπωνία, η εκστρατεία πέτυχε προσαυξητική άνοδο στη διαφημιστική ανάκληση της τάξης των 13 μονάδων2 και αύξηση 62% στις ολοκληρωμένες προβολές βίντεο.3

Louis Vuitton

Για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και το ενδιαφέρον του κοινού για την ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή αντρική κολεξιόν του για το 2017, ο γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton (@louisvuitton) χρησιμοποίησε την εντυπωσιακή μορφή κάθετων βίντεο που υποστηρίζει το Instagram Stories για να δημιουργήσει μια αποκλειστική εκστρατεία βίντεο για τη νέα σειρά του, πετυχαίνοντας μια τεράστια αύξηση 28 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση, καθώς και μια δυναμική αύξηση στην προτίμηση του κοινού για την επωνυμία.

ASOS

Για την πρώτη του δημιουργική διαφημιστική εκστρατεία στο Instagram Stories, το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης ρούχων ASOS (@asos) ήθελε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του και την αλληλεπίδραση στις ΗΠΑ (και το Ηνωμένο Βασίλειο) στη νέα γενιά των παιδιών της ψηφιακής εποχής.

Συνδυάζοντας την υψηλή αξία παραγωγής και το στιλ μιας φωτογράφισης μόδας με τα βίντεο για κινητά, η επωνυμία κατάφερε να δημιουργήσει μια ειδικά προσαρμοσμένη εκστρατεία που πέτυχε αύξηση 7 μονάδων στην αναγνωρισιμότητα επωνυμίας στις ΗΠΑ (και αύξηση 14 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση στο Ηνωμένο Βασίλειο).

Heinz

Με στόχο να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να δείξει στον κόσμο του Σάο Πάολο πώς τα προϊόντα κέτσαπ, μουστάρδας και μαγιονέζας της μπορούν να μεταμορφώσουν οποιαδήποτε συνταγή, η Heinz Brazil (@br_heinz) χρησιμοποίησε το Instagram Stories για να δημιουργήσει μια απολαυστική εμπειρία με βίντεο.

Σε συνεργασία με το Facebook Creative Shopκαι τη διαφημιστική εταιρεία Africa, η δημοφιλής επωνυμία πρόβαλε μια λαχταριστή διαφημιστική εκστρατεία στο Instagram Stories, η οποία ήταν κυριολεκτικά έτοιμη να φαγωθεί,4 εξασφαλίζοντας αύξηση 11 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση και ικανοποιώντας την όρεξη εκατοντάδων ατόμων που ήθελαν να φάνε μεσημεριανό.

Lay's

Συνδυάζοντας το Instagram Stories με μια σειρά από σύνθετες κινούμενες εικόνες για να υποστηρίξει το νέο πεντανόστιμο σνακ της (Lay's STAX) στη Ρωσία, η παγκόσμια επωνυμία Lay's (@lays_russia) που ειδικεύεται στα σνακ, δημιούργησε μια εκστρατεία βίντεο που μαγνήτιζε τα βλέμματα και πρόσφερε στους πελάτες μια καθηλωτική και ψυχαγωγική εμπειρία που έκανε την Lay’s να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Το αποτέλεσμα ήταν μια τεράστια αύξηση 33 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση και αύξηση 6 μονάδων στην αναγνωρισιμότητα του προϊόντος.

Kayla Itsines

Η αυστραλέζικη επωνυμία γυμναστικής Kayla Itsines (@kayla_itsines) αναζητούσε τρόπους να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της νέας της εφαρμογής γυμναστικής Sweat, αλλά έπρεπε να βρει το κατάλληλο σημείο για να προσεγγίσει το κοινό το οποίο στόχευε (γυναίκες ηλικίας 18-42 ετών στις ΗΠΑ).

Για να το κάνει αυτό, η επωνυμία δημιούργησε μια εκστρατεία βίντεο για όλα τα στάδια της αγοραστικής χοάνης, η οποία προβλήθηκε στο Facebook και το Instagram με το απλό μήνυμα "Workout, anytime, anywhere" (Άσκηση πάντα και παντού).

Προσεγγίζοντας συνολικά 6,4 εκατομμύρια άτομα, η εκστρατεία ενίσχυσε σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κατά 21 μονάδες, ενώ εξαπλασίασε την απήχησή της.

Adidas

 

Τι σημαίνει να είσαι αυθεντικός; Συνδυάζοντας μια σειρά από εικόνες από τον κόσμο της μουσικής, των τεχνών, του σκέιτμπορντ και των αθλημάτων, η παγκοσμίου φήμης επωνυμία lifestyle adidas Original (@adidasrussia) δημιούργησε μια επική εκστρατεία βίντεο στο Instagram για να κάνει αυτή ακριβώς την ερώτηση στους millennials της Ρωσίας.

Οι συζητήσεις γύρω από το τι πραγματικά σημαίνει να είσαι αυθεντικός οδήγησαν σε αύξηση της διαφημιστικής ανάκλησης κατά 20 μονάδες, εκτοξεύοντάς την στις 27 μονάδες για το στοχευόμενο κοινό ηλικίας 18-24 ετών.

Qantas

Υιοθετώντας τη νέα μορφή διαφημίσεων στις ιστορίες του Instagram, η κορυφαία αυστραλέζικη αεροπορική εταιρεία (@qantas) κυκλοφόρησε την πρώτη της εκστρατεία επωνυμίας για την πλατφόρμα επώνυμου περιεχομένου AWOL.6.

Με στόχο της να συνδεθεί με τους millennials που είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με τη χρήση κινητών, η αεροπορική εταιρεία δημιούργησε μια απλή μεν, αλλά εντυπωσιακή εκστρατεία με κάθετα βίντεο που ταξίδεψε το κοινό σε διάφορους προορισμούς και έδωσε στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες την ώθηση για να ξεκινήσουν νέες περιπέτειες.

Η συνεργασία αυτή δεν συνέβαλε μόνο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας για το κοινό των millennials, αλλά παράλληλα πέτυχε και μια σημαντική αύξηση στη διαφημιστική ανάκληση και τη σύσταση της επωνυμίας.

Hopper

Ως φυσική προέκταση της παιχνιδιάρικης επωνυμίας της, η ταξιδιωτική εφαρμογή για κινητά Hopper (@hopper) "πάτησε" στο Instagram Stories για να προσεγγίσει millennials στη Βόρεια Αμερική που ενδιαφέρονται για ταξίδια και να τους δελεάσει να κάνουν κρατήσεις πτήσεων μέσω της εφαρμογής.

Προβάλλοντας εικόνες από διάφορους προορισμούς ανά τον κόσμο, η εκστρατεία διαφημίσεων στις ιστορίες πέτυχε αύξηση κατά 67% στις εγκαταστάσεις της εφαρμογής και κατά 80% στις κρατήσεις από νέους χρήστες.

Dobra

Με στόχο της να προσεγγίσει άτομα που είχαν δείξει ενδιαφέρον για προϊόντα στον ιστότοπό της αλλά δεν είχαν ολοκληρώσει τις αγορές τους, η βραζιλιάνικη εταιρεία κατασκευής πορτοφολιών Dobra (@querodobra) χρησιμοποίησε το pixel του Facebook για την επαναστόχευση πελατών στο Instagram μέσω διαφημίσεων με εναλλασσόμενες εικόνες.

Συνδυάζοντας απλές εικόνες του προϊόντος με ξεκάθαρο διαφημιστικό κείμενο για την επωνυμία, η εκστρατεία ξεπέρασε κάθε προσδοκία πετυχαίνοντας 30 φορές μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης για το Instagram και μείωση κατά 32% στο κόστος ανάκτησης των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς.

SpearmintLOVE

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του με τις οργανικές δημοσιεύσεις στο Instagram, το ηλεκτρονικό παιδικό κατάστημα SpearmintLOVE (@spearmintbaby) θέλησε να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας επαναστόχευσης που πρόβαλε για την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Θέλοντας να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες πιο εύκολα, και ιδιαίτερα εκείνους που είχαν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό της αλλά δεν είχαν προχωρήσει σε κάποια αγορά, η επωνυμία χρησιμοποίησε το pixel του Facebook και τις δυναμικές διαφημίσεις στο Instagram για αυτόν ακριβώς το σκοπό.

Το αποτέλεσμα ήταν 33,8 φορές μεγαλύτερη απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης και 47% μείωση του κόστους ανά αγορά.

 


Ένα νέο έτος, ένας νέος τρόπος ανάπτυξης της επιχείρησής σας

Σε όλο τον κόσμο, επιχειρήσεις κάθε μεγέθους χρησιμοποιούν το Instagram για να δώσουν πνοή στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους όπως ποτέ άλλοτε.

Είτε βρίσκονται στο Μεξικό, την Ινδονησία ή σε άλλες χώρες του πλανήτη, η ενθουσιώδης κοινότητά μας βοηθάει τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους ανθρώπους και όλα όσα τους ενδιαφέρουν. Καθώς προσεγγίζουμε το 2018, ανυπομονούμε να δούμε πώς ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να γνωρίζουν την επιτυχία και να αναπτύσσονται μέσω της καθηλωτικής πλατφόρμας μας.


Αν θέλετε να μοιραστείτε πώς η δική σας επιχείρηση έχει κατορθώσει να επεκταθεί με τη βοήθεια του Instagram, υποβάλετε την ιστορία σας εδώ. Θέλουμε με κάθε ευκαιρία να αναδεικνύουμε τις επιτυχίες της επιχειρηματικής μας κοινότητας, γι' αυτό μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας σήμερα κιόλας!

Πηγή: business.instagram.com/blog

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search