Του Rob Leathern, Product Management Director
Στο πυρήνα της πολιτικής του Facebook σχετικά με τις διαφημίσεις, βρίσκεται η πεποίθησή ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι ασφαλείς και πάνω απ΄ολα ανθρωποκεντρικές από Παραπλανητικές διαφημίσεις δεν έχουν θέση στο Facebook.
Δημιουργήσαμε μια νέα διαδικασία που απαγορεύει διαφημίσεις που προωθούν χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες που παραπλανούν τη κοινότητα μας.
Θέλουμε οι άνθρωποι να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν και να μαθαίνουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαφημίσεων στο Facebook χωρίς κίνδυνο εξαπάτησης.
Αυτή η πολιτική έχει γίνει ευρέως γνωστή, και για να προωθήσουμε αυτή την πολιτική εργαζόμαστε για την καλύτερη ανίχνευση παραπλανητικών διαφημιστικών πρακτικών και η πολιτική αυτής θα βρει εφαρμογή και στις πλατφόρμες μας, όπως το Facebook, το Audience Networkκαι το Instagram.
Θα επικαιροποιούμε αυτή την πολιτική και τον τρόπο με τον οποίο θα την επιβάλλουμε, όπως θα μας υποδεικνύουν τα μηνύματα από την κοινότητα μας.
Κατανοούμε επίσης ότι δεν μπορούμε να εντοπίζουμε κάθε διαφήμιση που δεν ανταποκρίνεται σε αυτή της νέα πολιτικής και για αυτό θα ενθαρρύνουμε την κοινότητά μας να μας αναφέρει οποιοδήποτε περιεχόμενο που παραβιάζει τις Πολιτικές Διαφήμισης.
Οι χρήστες μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ανάρμοστη διαφήμιση στο Facebook κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία της διαφήμισης.
Αυτή η πολιτική αποτελεί μέρος μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας για τη βελτίωση της ακεραιότητας και της ασφάλειας των διαφημίσεών μας και για να καταστήσουμε πιο δύσκολη την παρουσία κακόβουλων διαφημιζόμενων στο Facebook.