Το Facebook ανακοινώσε ένα πρόγραμμα που θα βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αναπτυχθούν.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται και σε μεμονωμένα άτομα που επιθυμούν να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες που θα τους φάνουν χρήσιμες για να ανταγωνιστούν στη σημερινή αγορά εργασίας.
Προβλέπεται από αυτό το πρόγραμμα να ιδρυθούν τρία hubs στην Ισπανία, την Πολωνία και την Ιταλία και να εκπαιδευτούν μεσω αυτών, ένα εκατομμύριο άτομα και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε ολόκληρη την ΕΕ μέχρι το 2020.
Επίσης ανακοινώσε επένδυση ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ στην καινοτομία στη Γαλλία, μέσω της δημιουργίας ερευνητικής εγκατάστασης τεχνητής νοημοσύνης.
Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν την καρδιά της παγκόσμιας οικονομίας και δημιουργούν το μεγαλύτερο μέρος των νέων θέσεων εργασίας.
Μέσα από το Facebook Community Boost στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Facebook θα συνεργαστεί με μικρές επιχειρήσεις για να τις βοηθήσει ώστε να αναπτυχθούν και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας.
Θα δημιουργηθούν πρόσθετα προγραμμάτα, τα οποία θα αποσκοπούν να βοηθήσουν τα άτομα, ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητες αυτές και να αντλήσουν τους πόρους που χρειάζονται, για να βρουν δουλειά ή να αναπτύξουν τις δικές τους ιδέες.
Τα τρία hubs στην Ισπανία, την Ιταλία και την Πολωνία θα λειτουργούν σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία, προσφέροντας κατάρτιση σε ψηφιακές δεξιότητες σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.
Πρότυπο σε αυτή τη προσπάθεια είναι το επιτυχημένο μοντέλο του ψηφιακού κέντρου εκπαίδευσης του Facebook στο Βερολίνο, το οποίο άνοιξε πέρυσι σε συνεργασία με την Σχολή Ψηφιακής Ενσωμάτωσης ReDI και άλλους οργανισμούς.
Το σχολείο απευθύνεται σε πρόσφυγες, ηλικιωμένους και άλλες ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες στη Γερμανία, προσφέροντας μαθήματα από βασική κωδικοποίηση έως εκμάθηση πιο πολύπλοκων δεξιοτήτων.
Κατά τα επόμενα δύο χρόνια, το Facebook θα συνεργαστεί με την εταιρία επιμόρφωσης Freeformers, για να προσφέρει εκπαίδευση σε 300.000 άτομα σε όλη την ΕΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, την Ιταλία και την Ισπανία.
Για 75.000 άτομα, αυτή η εκπαίδευση θα είναι κατά πρόσωπο, ενώ για τα υπόλοιπα θα είναι εξ’ αποστάσεως.
Όλη η εκπαίδευση θα είναι προσαρμοσμένη στις προσωπικές δεξιότητες κάθε άτομου, έτσι ώστε κάποιος με πιο ανεπτυγμένες δεξιότητες θα μπορούσε να διδαχθεί πώς να κωδικοποιήσει, ενώ άλλοι μπορεί να μάθουν πώς θα μπορούν να ανοίξουν έναν τραπεζικό λογαριασμό online.
Προσφέροντας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μια ευρεία παλέτα εκπαίδευσης, θα διευρυνθεί το ψηφιακό αποτύπωμα τους, ώστε να βρεθούν νέοι πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την εκπαίδευση των 100.000 μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέχρι το 2020 και την online κατάρτιση για άλλες 250.000 επιχειρήσεις.
Στο πλαίσιο του προγράμματος #SheMeansBussiness του Facebook, θα προσφέρουμε εκπαίδευση σε βασικές ψηφιακές δεξιότητες σε περισσότερες από 15.000 γυναίκες στη Γαλλία.
Το πρόγραμμα αυτό ενθαρρύνει την ανάπτυξη επιχειρηματικότητας μέσω δικτύων καθοδήγησης, και εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Αντίστοιχα προγράμματα είναι ενεργά στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιταλία, ενώ είναι στη διαδικασία επέκτασης στην Ιρλανδία, την Ισπανία και τη Σουηδία μέσα στο 2018.
Το Facebook θα επενδύσει 10 εκατομμύρια ευρώ στην επιτάχυνση της καινοτομίας του AI στη Γαλλία, αυξάνοντας τις υποτροφίες από 10 σε 40, ώστε φοιτητές να αποκτήσουν PhD στη έρευνα της ψηφιακής νοημοσύνης στο Παρίσι.
Επίσης θα χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη 10 servers ανοικτών δεδομένων, που θα προορίζονται για χρήση από τα γαλλικά δημόσια ιδρύματα. Εκτός από αυτήν την επένδυση, θα διπλασιάσει επίσης την ομάδα ερευνητών και μηχανικών του, από 30 σε 60.
Οι ανακοινώσεις αυτές αποτελούν μέρος των συνεχιζόμενων επενδύσεων στην ψηφιακή εκπαίδευση. Από το 2011, το Facebook επένδυσε περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Μέσω του προγράμματος Boost Your Business έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις παγκοσμίως και πάνω από 1 εκατομμύριο μικρές επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει το δωρεάν εκπαιδευτικό hub του Facebook το Blueprint.
Περισσότεροι από 70 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το δωρεάν εργαλείο Pages για να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική παρουσία.
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Morning Consult σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Λισαβόνας και το Facebook, η χρήση ψηφιακών εργαλείων από τις μικρές επιχειρήσεις μεταφράζεται σε νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τις σε ολόκληρη την ΕΕ.
Το 35% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στο Facebook που συμμετείχαν στην έρευνα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο δηλώσαν ότι δημιούργησαν την επιχείρησή τους στο Facebook.
Το 49% λέει ότι έχουν προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους λόγω ανάπτυξης μετά την ένταξή τους στο Facebook.
Το 57% των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν αναφέρουν ότι έχουν αυξήσει τις πωλήσεις λόγω του Facebook και το 60% λέει ότι η ψηφιακή πλατφόρμα τους βοηθησε να πώληση των προϊόντων του σε ευρύτερη ακτίνα.
Το 67% των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων δήλωσε ότι οι ψηφιακές δεξιότητες αποδείχτηκαν σημαντικότερες από την συμβατική εκπαίδευση που παρέχεται.
Το Facebook θα επενδύσει στις μικρές επιχειρήσεις και θα μοιραστεί με το κοινό του, όλη αυτή την εμπειρία που θα αποκομίσει στη πορεία.
Πηγή:newsroom.fb