Digital Marketing

Προβλέψεις του eMarketer για τη Δυτική Ευρώπη το 2018

Προβλέψεις του eMarketer για τη Δυτική Ευρώπη το 2018

Όσοι εργάζονται στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ θα βρεθούν αντιμέτωποι με μεγάλες προκλήσεις το 2018, καθώς δρομολογούνται σημαντικές εξελίξεις.

Οι νέοι κανόνες της ΕΕ θα περιορίσουν τη συγκέντρωση και τη διαχείριση δεδομένων, ενώ η εναρμόνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο θα επιβάλει νέα standards για το λιανικό εμπόριο και τις παραδόσεις.
Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων στην ΕΕ (GDPR) τίθεται σε ισχύ τον Μάιο του 2018. Η επιβολή αυτών των κανόνων -που διευκολύνουν τους ψηφιακούς καταναλωτές στο σύνολο της ΕΕ να αντιλαμβάνονται και να ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διαχείριση των προσωπικών τους δεδομένων- θα προκαλέσει -τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα- ισχυρούς κλυδωνισμούς στη βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

 

Ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο προχωρεί στη διαδικασία του BREXIT,τα άλλα κράτη - μέλη επιδιώκουν ολοένα και μεγαλύτερη εναρμόνιση των προτύπων και διαδικασιών που διέπουν το ψηφιακό εμπόριο, όσο αφορά στις παραδόσεις και τις επιστροφές, συμπεριλαμβανομένων και συναλλαγών στις οποίες εμπλέκονται περισσότερες από μια χώρες.

Υπηρεσίες όπως η Uber και η υπηρεσία παράδοσης τροφίμων Deliveroo αποτελούν παράδειγμα της ολοένα αυξανόμενης οικονομίας «κατά παραγγελία», στο πλαίσιο της οποίας η τεχνολογία συνδέει τους προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο, με τρόπους που δεν ήταν ως τώρα δυνατό να υλοποιηθούν.

Ωστόσο, οι απαιτήσεις των καταναλωτών για εξαιρετικά γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των παραγγελιών τους,αναμένεται να δημιουργήσουν σημαντικούς πονοκεφάλους σε πολλές επιχειρήσεις…

Επίσης, το 2018 θα είναι ένα κρίσιμο έτος για voice-activitedυπηρεσίες, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στην κλασική εμπορική διαχείριση των αγορών τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τα εμπορικά σήματα που τις χρησιμοποιούν.

Εκατομμύρια χρήστες smartphone στη Δυτική Ευρώπη ζητούν ήδη από τους ενσωματωμένους στις συσκευές τους ψηφιακούς βοηθούς (voiceassistants) να τους δίνουν ενημερώσεις σχετικά με τα ταξίδια τους και τον καιρό ή να παίζουν τα αγαπημένα τους μουσικά κομμάτια.

Η διαρκώς αυξανόμενη χρήση voiceassistants στο σπίτι, όπως η Alexa τηςAmazon, επιβάλλει την περαιτέρω αξιοποίηση των τεχνολογιών αναγνώρισης φωνής για ένα πολύ ευρύτερο φάσμα λειτουργιών, εγκαινιάζοντας την εποχή που θα έχουμε διαφημίσεις audioή και video, μαζί με τις απαντήσεις στα όποια ερωτήματα που θέτουν οι χρήστες.

Πηγή:emarketer

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search