Καθώς οι ανησυχίες για την ασφάλεια και το απόρρητο των δεδομένων συνεχίζουν να αυξάνονται, οι εταιρείες τεχνολογίας μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσουν τις πολιτικές διατήρησης δεδομένων τους.
Εν προκειμένω, στις Google Ads πρόκειται να εφαρμοστεί μια νέα πολιτική διατήρησης δεδομένων, περιορίζοντας την πρόσβαση ιστορικών δεδομένων στα 11 χρόνια.
Αυτή η κίνηση της Google ευθυγραμμίζεται με τις ευρύτερες τάσεις του κλάδου προς πιο καθορισμένους κύκλους ζωής δεδομένων.
Η πολιτική τίθεται σε ισχύ στις 13 Νοεμβρίου και ισχύει για δεδομένα στα οποία υπάρχει πρόσβαση μέσω του Google Ads API χρησιμοποιώντας το GoogleAds.Search, ή το GoogleAds.SearchStream. Δεδομένα παλαιότερα των 11 ετών από την ημερομηνία του αιτήματος δεν θα είναι διαθέσιμα.
Αυτή η αλλαγή επηρεάζει όλα τα δεδομένα των λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένων των μετρήσεων απόδοσης, των πληροφοριών χρέωσης και των ιστορικών αναφορών, επηρεάζοντας δυνητικά τη μακροπρόθεσμη ανάλυση τάσεων και τις αναφορές για τους διαφημιστές.
Η Google συμβουλεύει τους χρήστες που χρειάζονται δεδομένα παλαιότερα των 11 ετών να τα ανακτήσουν και να τα αποθηκεύσουν πριν από τις 13 Νοεμβρίου.
Πιθανώς οι περισσότεροι χρήστες να μη χρειαστεί να προβούν σε ενέργειες, αλλά αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να επηρεάσει τις μακροπρόθεσμες στρατηγικές αναφορών και ανάλυσης για ορισμένους διαφημιζόμενους.