Digital Marketing

Τρεις στρατηγικές μάρκετινγκ για τη Black Friday και τα Χριστούγεννα

Τρεις στρατηγικές μάρκετινγκ για τη Black Friday και τα Χριστούγεννα

Η σημαντικότερη αγοραστική περίοδος της χρονιάς ξεκινά σε μερικές εβδομάδες και οι έμποροι (πρέπει να) έχουν ξεκινήσει ήδη την προετοιμασία τους.

Όσον αφορά στη διαφημιστική προώθηση, μία πρακτική που είναι πλέον κοινό μυστικό και βρίσκει όλο και περισσότερους "οπαδούς", είναι η εκκίνηση των διαφημιστικών ενεργειών και των προσφορών αρκετά πριν την Black Friday, για να προλάβουν τον κορεσμό της υπερπροσφοράς και των διαφημίσεων.

Όσοι έμποροι έχουν και φυσικά καταστήματα, οι online προωθητικές ενέργειες μπορούν να οδηγήσουν τους πελάτες και στο κατάστημά τους και αντίστροφα. Με έξυπνες ενέργειες στο κατάστημα, μπορούν να προωθήσουν το e-shop τους.

Έτσι, για ένα επιτυχημένο τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς θα πρέπει κάθε έμπορος να έχει πολύ καλή κατανόηση του πελάτη ως προς το τί, γιατί και από πού αγοράζει τα προϊόντα του, ώστε να τον προσεγγίσει όσο το δυνατόν πιο εύστοχα.

Ας δούμε μερικές σημαντικές στρατηγικές για την πιο σημαντική εμπορικά σεζόν τής χρονιάς.

1. Ελέγξτε όλες τις "εορταστικές" ημερομηνίες προσφορών

Μπορεί η Black Friday, κυρίως, αλλά και η Cyber ​​Monday να είναι ορόσημα ως προς τις προσφορές, όμως, μπορεί να υπάρχουν και άλλες αφορμές για προωθητικές ενέργειες. Εξετάστε ολόκληρη τη σεζόν, μέχρι και τα Χριστούγεννα και την κατανομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού σας και αναζητήστε εναλλακτικές ημέρες, όπως, για παράδειγμα, την Ημέρα των Singles, που γιορτάζεται στις 11 Δεκεμβρίου.

2. Εξετάστε το affiliate marketing 

Το μάρκετινγκ μέσω συνεργατών προσφέρει ένα μοντέλο που βασίζεται στην απόδοση, όπου οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο όταν υπάρχουν αποτελέσματα. Εν προκειμένω κάθε ευρώ που θα ξοδευτεί θα έχει φέρει πίσω έσοδα από πωλήσεις, γεγονός που καθιστά αυτό το μοντέλο πολύ αποτελεσματικό.

Διερευνήστε συνεργασίες με influencers, ιστότοπους κουπονιών, πλατφόρμες επιστροφής μετρητών και εκδότες περιεχομένου, για να προσεγγίσετε διαφορετικά τμήματα κοινού. Να θυμάστε ότι ενώ το μάρκετινγκ συνεργατών είναι ισχυρό, λειτουργεί καλύτερα όταν υποστηρίζεται και από άλλα κανάλια, όπως τα Μέσα, με άρθρα και την αναζήτηση.

3. Επικεντρωθείτε στη διατήρηση των πελατών

Να θυμάστε ότι οι πελάτες που αγοράζουν από εσάς την περίοδο των προσφορών και των εορτών, μάλλον έχουν ανάγκες όλο το χρόνο! Είναι σημαντικό να αποκτήσετε πιστούς πελάτες για την επιχείρησή σας, οι οποίοι θα επιστρέφουν σε εσάς για τις αγορές τους.

Μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για τους πελάτες μέσω ερωτηματολογίων που θα περιλαμβάνουν και δημογραφικά στοιχεία. Κατανοήστε το προφίλ και τις ανάγκες τους και από πού αλλού αγοράζουν, για να τους προσφέρετε αυτό που θέλουν και να αγοράζουν από εσάς.

 

Εικόνα: Stockcake

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search