Η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google, ανακοίνωσε έσοδα ρεκόρ από διαφημίσεις, τα οποία έφτασαν στα 65,52 δισ. δολάρια, το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Τα έσοδα από την αναζήτηση σημείωσαν αύξηση 12,7%, η οποία συνοδεύτηκε από ισχυρή αύξηση των εσόδων από τις διαφημίσεις στο YouTube κατά 15,5% - σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2022.
Τα έσοδα του διαφημιστικού δικτύου της Google μειώθηκαν ελαφρά κατά 2,1%, ωστόσο, αυτή η επίδοση ήταν καλύτερη σε σχέση με τη μείωση 2,6% που είχε ανακοινωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2023.
Η Πρόεδρος, Chief Investment Officer και CFO της Alphabet, Ruth Porat, δήλωσε σχετικά: "Ολοκληρώσαμε το 2023 με πολύ ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα τέταρτου τριμήνου, με ενοποιημένα έσοδα 4ου τριμήνου ύψους 86 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 13% σε ετήσια βάση. Παραμένουμε αφοσιωμένοι στο έργο μας, ανασχεδιάζοντας διαρκώς τη βάση κόστους μας, καθώς επενδύουμε για να υποστηρίξουμε τις ευκαιρίες ανάπτυξής μας".
Τα έσοδα από διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 6,48 δισεκατομμύρια δολάρια σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube ήταν 9,2 δισ. δολάρια, από 8 δισ. δολάρια το 2022.
Η Alphabet είχε τις καλύτερες πωλήσεις της το τέταρτο τρίμηνο, φτάνοντας τα 86,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η επίδοση, ξεπέρασε όχι μόνο το προηγούμενο ρεκόρ των 76,7 δισ. δολαρίων, αλλά και την πρόβλεψη των αναλυτών, η οποία ήταν 85,3 δισ. δολάρια. Αυτή η αύξηση των εσόδων δείχνει ότι η ψηφιακή διαφήμιση ανακάμπτει, μετά από τη δύσκολη αρχή τού 2023.
Τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι οι εταιρείες κατανέμουν περισσότερα κονδύλια στα διαφημιστικά κανάλια της Google, επιβεβαιώνοντας την κατάστασή της ως ευνοημένης πλατφόρμας.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα συνεπάγεται πιθανές αυξήσεις στο κόστος διαφήμισης στο δίκτυο της Google και αυξημένο ανταγωνισμό στις δημοπρασίες, που ενδεχομένως επηρεάζουν την απήχηση και την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων των εταιρειών.
Εικόνα: Jonny Gios, Unsplash
Πηγή: searchengineland