Το TikTok ισχυρίζεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράκαμψης ενδέχεται να εμποδίσουν τη συμμετοχή των χρηστών.
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να παρακολουθούν και να αλληλεπιδρούν με χορηγούμενα βίντεο, όταν έχουν τον έλεγχο της εμπειρίας τους.
Οι ελκυστικές διαφημίσεις είναι απαραίτητες για την αναγνωρισιμότητα ενός brand, την προβολή και τις μετατροπές. Εάν οι non-skippable διαφημίσεις μειώνουν την αφοσίωση, μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό να πειραματιστείτε με διαφημίσεις με δυνατότητα παράβλεψης, ώστε να βελτιώσετε την εμπειρία των θεατών και να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιας.
Η μελέτη του TikTok, η οποία διεξήχθη σε συνεργασία με τη MAGNA Media Trials, μια παγκόσμια εταιρεία επενδύσεων και πληροφοριών στα μέσα Μνημέρωσης, διαπίστωσε ότι:
- Το 73% των θεατών συμφωνεί ότι η δυνατότητα παράβλεψης βίντεο τους κάνει πιο αφοσιωμένους στην εμπειρία.
- Το 56% των θεατών είναι πιο πιθανό να παρακολουθεί βίντεο που χορηγεί μια εταιρεία, όταν έχει την επιλογή να το παραβλέψει.
Οι διαφημίσεις έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο και προβάλλονται περισσότερο όταν τοποθετούνται δίπλα σε δημοφιλές, σχετικό περιεχόμενο, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα, σύμφωνα με τη μελέτη της MAGNA.
Για παράδειγμα, όταν τοποθετείται δίπλα σε trending περιεχόμενο, η ίδια διαφήμιση γίνεται πιο σχετική με τους θεατές, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητά της και αυξάνοντας την πρόθεση αγοράς κατά 9%.
Διάρκεια διαφήμισης
Το TikTok πρόσθεσε ότι ενώ οι καταναλωτές τείνουν να παρακολουθούν διαφημίσεις με δυνατότητα παράκαμψης, η διάκριση μεταξύ της διάρκειας των διαφημίσεων με ή χωρίς αυτή τη δυνατότητα, δεν επηρεάζει σημαντικά την προβολή.
Μια άλλη μελέτη που διεξήχθη από την πλατφόρμα, σε συνεργασία με τη MediaScience, αποκάλυψε ότι το 50% του αντίκτυπου από μια διαφήμιση TikTok συμβαίνει μέσα στα πρώτα δύο δευτερόλεπτα.