Το 2024, το social θα μεταβεί από μια βοηθητική τακτική σε ένα βασικό μέρος του μείγματος μάρκετινγκ και καθώς περισσότερες εταιρείες αναγνωρίζουν την αξία της κουλτούρας και της κοινότητας στην αύξηση των πωλήσεών τους, οι δημιουργοί θα διαμορφώνουν επίσης περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ.
Μεγάλα brands, από την Pizza Hut έως τη Rolls-Royce, συνεργάστηκαν πρόσφατα με digital agencies για το λόγο αυτό και σχεδόν κάθε marketer εργάζεται για να ενσωματώσει καλύτερα τα κοινωνικά δίκτυα και τους δημιουργούς στις στρατηγικές τους για το 2024.
Οι δαπάνες για δραστηριότητες μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα μέσα στη χρονιά, αναμένεται να φτάσουν στο υψηλότερο επίπεδο από την κορύφωση της πανδημίας, σύμφωνα με τα δεδομένα της Deloitte, του Πανεπιστημίου Duke Fuqua School of Business και της Αμερικανικής Ένωσης Μάρκετινγκ (AMA).
Τουλάχιστον 15 υγιείς εταιρείες influencer marketing εξαγοράστηκαν το 2023 στις ΗΠΑ, με κάποιες να εστιάζουν συγκεκριμένα στη Gen Z, ενώ θα μπορούσε να υπάρξουν ακόμα περισσότερες εξαγορές, καθώς οι εταιρείες περιόρισαν τους εξωτερικούς τους συνεργάτες.
Οι εταιρείες δίνουν πλέον προτεραιότητα στη συνδημιουργία και τη συνεργασία με δημιουργούς, σε σχέση με τις βραχυπρόθεσμες χορηγίες περιεχομένου. Επίσης, αναμένεται να συνεχίσουν να προσλαμβάνουν δημιουργούς ως συμβούλους, όσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκτούν μεγαλύτερη σημασία για τις εταιρείες.
Από την άλλη, ο κατακερματισμός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα περιπλέξει την προσέγγιση των εταιρειών. Όχι μόνο υπάρχει ένα αυξανόμενο σύνολο πλατφορμών, στις οποίες πρέπει να δείξουν ενδιαφέρον οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αλλά οι διαφορετικές εμπειρίες χρηστών σε κάθε πλατφόρμα απαιτούν και διαφορετική αντιμετώπιση εξαιτίας των αλγορίθμων που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη που εξυπηρετούν σχετικό περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε κάθε χρήστη.
Προβλέψεις
Φέτος, οι έμποροι που δραστηριοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα, οι δημιουργοί και οι πλατφόρμες, θα πάνε... "all-in" στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Η τεχνολογία θα αποτελεί βασικό μέρος των εσωτερικών ροών εργασίας και της εξωτερικής τους επικοινωνίας, από τη δημιουργία καλύτερων προφίλ πελατών, έως την ανάπτυξη της χρήσης και των εσόδων.
Το οργανικό μάρκετινγκ θα επιστρέψει. Οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ θα εστιάσουν τις περισσότερες από τις προσπάθειές τους στην οικοδόμηση και τη δέσμευση της κοινότητάς τους, για να αλληλεπιδράσουν με πιο άμεσο και αυθεντικό τρόπο με τους χρήστες, καθώς αλλάζουν τα μοτίβα αφοσίωσης.
Η Meta θα καθυστερήσει τα σχέδιά της να πάρει μερίδιο από τα έσοδα διαφημίσεων των δημιουργών το 2024. Με τα έσοδα από διαφημίσεις και πάλι σε καλό δρόμο (σε μεγάλο βαθμό χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη) και τους δημιουργούς να έχουν σημαντική ανάπτυξη, η Meta δεν θα θέλει να κάνει κινήσεις που θα μπορούσαν να τους απομακρύνουν.
Πηγή: insiderintelligence.com
Εικόνα: Campaign Creators, Unsplash