Το βασικό στοιχείο της φετινής εκδήλωσης Google Marketing Live (GML) μπορεί να συνοψιστεί με δύο μόνο γράμματα: AI. Σύντομα, θα υπάρχει τεχνητή νοημοσύνη εδώ, εκεί και παντού στον λογαριασμό σας στο Google Ads!
Η πλειοψηφία των ανακοινώσεων στο event της Google περιείχε κάποια μορφή τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που ήταν μάλλον αναμενόμενο, μετά και από την πρόγευση που υπήρξε στο Google I/O.
Ας δούμε τα σημαντικότερα θέματα που παρουσιάστηκαν στο Google Marketing Live και πρέπει να γνωρίζετε.
Δημιουργία καμπάνιας με χρήση conversational AI
Πλέον, θα μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες στο Google Ads απευθείας από chat τεχνητής νοημοσύνης.
Αυτή η νέα δυνατότητα δημιουργίας διαφημιστικών στοιχείων επιτρέπει στην AI της Google να κάνει μερικές από τις "βαριές δουλειές" μέσω του chat. Φυσικά, θα μπορεί να γίνει επεξεργασία των στοιχείων που δημιουργούνται πριν κάθε καμπάνια βγει στον αέρα.
Το Google Search Generative Experience ενσωματώνει και διαφημίσεις Αγορών
Η Google εργάζεται για να ενσωματώσει απευθείας τις διαφημίσεις στο Search Generative Experience. Αυτό εξακολουθεί να είναι ένα πείραμα, αλλά μπορούμε να πάρουμε μια γεύση του τι πρόκειται να ακολουθήσει, μέχρι να ξεκινήσει η δημιουργία εσόδων του SGE.
Στις καμπάνιες Google PMax προστίθεται generative AI
Ο νεότερος τύπος καμπάνιας της Google θα προσφέρει σύντομα μια ακόμη πιο αυτοματοποιημένη εμπειρία με το Google AI, που θα ενσωματωθεί στη διαδικασία ρύθμισης της καμπάνιας.
Επιπλέον, θα συμπεριληφθεί η δημιουργία εικόνων με τη χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να βοηθήσει στη δημιουργία περιεχομένου για τις καμπάνιες με εικόνες και βίντεο.
Επίσης, ενσωματώνονται νέοι στόχοι, οι οποίοι θα σας βοηθήσουν επίσης να κατευθύνετε τις προσπάθειες της PMax προς τους ιδανικούς πελάτες.
Το Google Ads θα δημιουργεί στοιχεία που θα στοχεύουν ερωτήματα αναζήτησης
Τα στοιχεία που δημιουργούνται αυτόματα θα αποκτήσουν σύντομα μεγαλύτερη συνάφεια χάρη στο Google AI.
Αντί της δημιουργίας στοιχείων πριν από την έναρξη μιας καμπάνιας, η Google AI θα μπορεί να δημιουργήσει στοιχεία με βάση την αναζήτηση ενός μεμονωμένου χρήστη.
Το Google Product Studio θα παράγει εικόνες που δημιουργούνται από AI
Με το νέο εργαλείο Product Studio της Google, οι έμποροι θα μπορούν να επεξεργάζονται φωτογραφίες προϊόντων και να τις βελτιώνουν, με τη χρήση της Google AI.
Το Product Studio θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε δυναμικά φόντα ή να αφαιρέσετε παλιά μη ελκυστικά, ακόμη και να ρετουσάρετε εικόνες χαμηλής ανάλυσης.
Το Merchant Center Next θα αντικαταστήσει το Merchant Center
Από την εταιρεία ανακοίνωσαν ότι το Google Merchant Center Next θα αντικαταστήσει το Google Merchant Center έως το 2024.
Η πλατφόρμα ροών προϊόντων απλοποιείται και μπορεί να αξιοποιήσει τα δεδομένα του ιστότοπού σας στη διαδικασία δημιουργίας ροής, καταργώντας μερικές από τις πιο δύσκολες τεχνικές εργασίες.
Προστίθενται στο Google Ads 2 νέοι τύποι καμπάνιας
Δύο ολοκαίνουργιοι τύποι καμπάνιας προστίθενται με επίκεντρο το βίντεο. Οι Video View καμπάνιες θα συνδυάζουν διαφημίσεις σε ροή με δυνατότητα παράβλεψης, διαφημίσεις in-feed και διαφημίσεις Shorts. Οι νέες κάμπάνιες Demand Gen θα εμφανίζονται στα YouTube Shorts, ροές YouTube, YouTube in-feed, Discover και Gmail.
Ένα νέο εργαλείο δημιουργίας παρόμοιων τμημάτων, θα βοηθήσει επίσης τους διαφημιστές να επεκτείνουν την απήχηση στις καμπάνιες τους.