Σε όλο τον κόσμο, το Instagram Stories μεταβάλλει ραγδαία τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις συνδέονται με τις κοινότητές τους και τις εμπνέουν, προσφέροντάς τους μοναδικές ευκαιρίες να ξεχωρίσουν με έναν νέο, εφήμερο τρόπο.
Και δεδομένου ότι πάνω από το 50% των επιχειρήσεων έχει δημιουργήσει ιστορίες τον τελευταίο μήνα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Instagram Stories θα συνεχίσει να διατηρεί τις επιχειρήσεις στην κορυφή των ροών των πελατών τους και παράλληλα στην κορυφή των προτιμήσεών τους.
Καθώς οι χρήστες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις φορητές συσκευές τους, οι επιχειρήσεις και οι επωνυμίες συνειδητοποιούν πλέον τις δυνατότητες των κάθετων βίντεο και τι μπορούν να τους προσφέρουν σε επίπεδο μάρκετινγκ,
ιδιαίτερα με δεδομένο ότι αυτή η διαδραστική μορφή προβολής σε πλήρη οθόνη μπορεί να τραβήξει την προσοχή των χρηστών όπως ποτέ άλλοτε.
Με τη βοήθεια της ομάδας Creative Shop του Instagram, σας παρουσιάζουμε ορισμένους από τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις και οι επωνυμίες μπορούν να αξιοποιήσουν την πληθώρα δημιουργικών εργαλείων του Instagram Stories και να δημιουργήσουν ελκυστικό περιεχόμενο σε κάθετη μορφή για το κοινό τους.
Γραμμή προόδου
Χρησιμοποιήστε την κινούμενη γραμμή προόδου στις διαφημίσεις σε ιστορίες (στην κορυφή), για να προβάλετε μια αντίθεση που μεταβάλλεται κατά τη διάρκεια της διαφήμισής σας.
Αυτό το εργαλείο χρονομέτρησης μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε πώς καταναλώνουν οι χρήστες τις οργανικές ιστορίες.
Ιστορίες 15 δευτερολέπτων
Καθώς όλες οι διαφημίσεις με βίντεο στις ιστορίες έχουν μέγιστη διάρκεια 15 δευτερολέπτων, πολλές επιχειρήσεις και επωνυμίες χρησιμοποιούν βίντεο μικρής διάρκειας με δημιουργικό που ανταποκρίνεται σε αυτή τη μορφή.
Εικόνα προφίλ
Η εικόνα προφίλ (πάνω αριστερά) είναι ένα απλό αλλά εξαιρετικό μέσο για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να περιηγηθούν και να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας.
Μετατροπή κειμένου σε emoji
Με τη δυνατότητα προσθήκης κειμένου και emoji στις ιστορίες, αυτά τα δημιουργικά εργαλεία προσφέρουν έναν εύκολο τρόπο προσαρμογής των εγγενών διαφημίσεων σε ιστορίες και δίνουν στο λογαριασμό σας την ευκαιρία να ξεχωρίσει.
Παύση
Πάρα πολλές επιχειρήσεις και επωνυμίες χρησιμοποιούν τη λειτουργία παύσης για να αλληλεπιδράσουν με τους χρήστες και να τους κοινοποιήσουν διασκεδαστικό περιεχόμενο μέσα από τις διαφημίσεις τους.
Σύρσιμο προς τα πάνω
Οι επωνυμίες αναζητούν συνέχεια νέους τρόπους για να συνδεθούν με τους πελάτες τους και να τους προτρέψουν να μάθουν περισσότερα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Γι' αυτό το λόγο, προσθέσαμε συνδέσμους στις διαφημίσεις στο Instagram Stories στην αρχή της χρονιάς.
Mε πάνω από 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε καθημερινή βάση στο Instagram Stories, οι οποίοι ακολουθούν και μοιράζονται τα αγαπημένα τους ενδιαφέροντα καθημερινά,
έχουμε εντυπωσιαστεί από όλους τους δημιουργικούς τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Instagram Stories, με άμεσα αποτελέσματα για τους επιχειρηματικούς τους στόχους, είτε πρόκειται για πωλήσεις και προωθήσεις, νέες κυκλοφορίες προϊόντων ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε μορφή εκπαιδευτικών οδηγών.
Για να μάθετε περισσότερα για το πώς να προσελκύσετε το κοινό σας με τις δημιουργικές δυνατότητες των διαφημίσεων σε ιστορίες, πηγαίνετε εδώ.
Πηγή:business.instagram.com/blog