Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, και η Convert Group, ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο των data & analytics στο omni-channel εμπόριο, ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασία τους με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Skroutz Market Intelligence για επίσημους εισαγωγείς και διανομείς επώνυμων προϊόντων.
Μέσω της διαδραστικής πλατφόρμας eRetail Audit Marketplace της Convert Group, το Skroutz θέτει τα δεδομένα πωλήσεών του στη διάθεση των brands που κατασκευάζουν και εμπορεύονται τα προϊόντα που διακινεί, ανά προϊόν και ανά κατηγορία προϊόντων.
Πλέον, τα 33.000 brands όλων των κατηγοριών του Skroutz αποκτούν μέσω εμπορικής συμφωνίας πολύτιμες πληροφορίες σε ημερήσια βάση και σχεδόν real-time πρόσβαση σε δεδομένα. Δεδομένα, όπως, τζίρο λιανικών πωλήσεων, συνολικό αλλά και ανά προϊόν, δεδομένα καλαθιού και συσχέτιση προϊόντων, δεδομένα ανταγωνισμού και κατηγορίας, όρους αναζήτησης καταναλωτών ανά κατηγορία και κωδικό, δεδομένα πλοήγησης καταναλωτών, αλλά και απόδοσης ενεργειών marketing, όπως τα skroutz ads, πάντα μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων.
Η πρόσβαση στα δεδομένα πωλήσεων του Skroutz, το οποίο εξυπηρετεί ανά κατηγορία ως και το 65% των online πωλήσεων της χώρας, δίνει στα brands σημαντικό στρατηγικό πλεονέκτημα. Με το νέο αυτό εργαλείο, έχουν ουσιαστικά στα χέρια τους μια αντιπροσωπευτική «ακτινογραφία» όλης της αγοράς.
Η δύναμη των δεδομένων είναι εξαιρετικής σημασίας καθώς αφορούν διάστημα από 2 χρόνια έως και 2 ημέρες πίσω. Έχουν έτσι τη δυνατότητα να εντοπίσουν άμεσα trends, να αναγνωρίσουν μοτίβα, να αξιολογήσουν και να ανακατευθύνουν διαφημιστικές καμπάνιες και να πάρουν αποφάσεις βασισμένες σε πραγματικές αγορές χωρίς αναγωγές και υποθέσεις.
Αρκετές είναι οι εταιρείες και τα brands που ήδη έχουν αρχίσει να αξιοποιούν την υπηρεσία Skroutz Market Intelligence θέτοντας εαυτούς πρωτοπόρους στη σκιαγράφηση και κατανόηση της αγοράς τους ηλεκτρονικού εμπορίου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα εταιρειών, είναι οι ALTEX (Funky Buddha), BIAN, BIC, Frezyderm, Kärcher, Mattel, 2XM ΕΛΛΑΣ.