Η φετινή συνάντηση του TDG (Ομίλου Εταιριών ThinkDigital) πραγματοποιήθηκε με κεντρικό θέμα “Discovery” το διάστημα 22 με 25 Φεβρουαρίου 2021 με τη συμμετοχή περισσότερων από 185 στελεχών από 10 χώρες.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, οι Thinkers είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες και να πάρουν μέρος σε εργαστήρια, συζητήσεις, δημιουργικά παιχνίδια και stand-up comedy, χαρτογραφώντας τα βήματα που θα βοηθήσουν τις εταιρίες του Ομίλου να συνεχίσουν τη δημιουργική ανακάλυψη νέων ευκαιριών στον χώρο του Marketing & Commerce προς όφελος των τοπικών συνεργατών τους.
Σύμφωνα με τον Οδυσσέα Ντότσικα, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του TDG, “ο ιός λειτούργησε ως καταλύτης για την ανάπτυξη μέσα σε ελάχιστους μήνες αντί για χρόνια τάσεων που υπήρχαν εδώ και καιρό. Η αρχή αυτής της νέας δεκαετίας μας βρίσκει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να ανακαλύψουμε τις απαντήσεις σε κρίσιμα επιχειρηματικά ερωτήματα. Οι Εταιρίες του Ομίλου TDG επενδύουν στη ανάπτυξη των ομάδων τους - αναμένεται να φτάσουν τα 250 στελέχη ψηφιακών δεξιοτήτων αυτή χρονιά - για να παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες σε 3.000 πελάτες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική. Παράλληλα, επιταχύνεται η επένδυση στην ιδιόκτητη τεχνολογία και στη σημαντική ενίσχυση των δυνατοτήτων υποστήριξης πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου. Όλα αυτά, ενώ ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για να επιτρέψουμε τη δημιουργικότητα και την ουσιαστική ανταλλαγή ιδεών σε ένα νέο υβριδικό περιβάλλον εργασίας. Το 2021 βρίσκει τον όμιλο TDG έτοιμο και σε Discovery Mode”.
Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των εταιριών του TDG παρουσίασαν τις επιμέρους στρατηγικές πρωτοβουλίες των εταιριών τους με στόχο την προσφορά μετρήσιμης επιχειρηματικής αξίας στους πελάτες τους ακολουθώντας πιστά την αποστολή του Ομίλου για διαρκή καινοτομία στον χώρο μεταξύ Marketing και Commerce.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://thinkdigitalgroup.net
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]