Με πολλά πολύτιμα ευρήματα και συμπεράσματα ολοκληρώθηκε η πρωτογενής έρευνα αγοράς που ανέλαβε και διεξήγε για λογαριασμό της ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. η Generation Y – International eBusiness hub.
Μία από τις κορυφαίες εταιρείες οινοπνευματωδών ποτών και αναψυκτικών στην Ελλάδα, με δυναμική παρουσία και κληρονομιά πάνω από μισό αιώνα στον κλάδο, εμπιστεύτηκε την Generation Y με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας πλήρους πρωτογενούς B2C έρευνας αγοράς στη βιομηχανία τροφίμων.
Κύριοι στόχοι του εγχειρήματος ήταν η χαρτογράφηση της αγοράς καφέ, ροφημάτων και αναψυκτικών στην Ελλάδα, το προφίλ του δυνητικού πελάτη και η συμπεριφορά του καθώς και η ανάλυση ανταγωνισμού.
Η Generation Y ανέλαβε τον προγραμματισμό και την εκτέλεση όλων των απαιτούμενων ενεργειών σε όλα τα στάδια, από τον σχεδιασμό των ερωτηματολογίων έως την επεξεργασία και ανάλυση των αποτελεσμάτων.
Η έρευνα αγοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία, παράγοντας πολύτιμα συμπεράσματα και οδηγώντας σε συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. με στόχο εφαρμόζοντάς τες να ενισχύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της εταιρείας και οδηγηθεί κατ’ επέκταση σε μεγαλύτερη ανάπτυξη και κερδοφορία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]