Νέα συνεργασία για τη Sleed και τον Ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife FFH στα πλαίσια της δημιουργίας και προώθησης περιεχομένου για το blog της.
Η Sleed έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το κομμάτι της αρθρογραφίας για το blog της Eurolife FFH, βασιζόμενη στην επικαιρότητα, την εποχικότητα, αλλά και τις εμπορικές ανάγκες του πελάτη, συνδυάζοντας την προώθηση των κατάλληλων προγραμμάτων, με συμβουλές ανάλογες με τις ανάγκες του καταναλωτή, σε κάθε στάδιο της ζωής του.
Στόχος της Eurolife FFH μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι η παραγωγή και προώθηση περιεχομένου σχετικού με τις ανάγκες των πελατών της, καθώς και η βελτίωση του SEO, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, δημιουργώντας και αναλύοντας ένα ολοκληρωμένο funnel από την ενημέρωση του χρήστη έως και την κάλυψη των αναγκών του μέσα από τις υπηρεσίες της Eurolife FFH.
"Παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με το περιεχόμενο των άρθρων, αλλά και την στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης του blog, η Sleed έχει καταφέρει μέσα από τα digital κανάλια που διαχειρίζεται εκ μέρους της Eurolife FFH, να φέρει τον καταναλωτή πιο κοντά στα κατάλληλα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν κάθε του ανάγκη", ανέφερε ο Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director στη Sleed.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]