H Athens Technology Center (ATC) επιβεβαιώνει εκ νέου την ηγετική της θέση στο σχεδιασμό και παροχή λύσεων πληροφορικής για την αγορά των media παγκοσμίως, συμμετέχοντας ενεργά ως ειδικός σύμβουλος νεοφυών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των μέσων ενημέρωσης μέσω του προγράμματος MediaMotorEurope (ΜΜΕ).
Το MediaMotorEurope (MME) αποτελεί ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής (mentoring), που υποστηρίζει ο φορέας Startup Europe και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Horizon 2020), και αναζητά ευρωπαϊκές start up εταιρείες που επιθυμούν να αναμετρηθούν με τις σύγχρονες προκλήσεις του τομέα των μέσων ενημέρωσης και της ειδησεογραφίας!
Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα στοχεύει να υποστηρίξει νεοφυείς επιχειρήσεις ή ενεργούς media οργανισμούς που με όχημα την τεχνολογική καινοτομία, επιθυμούν να προσφέρουν εναλλακτικές σε κύρια προβλήματα του τομέα των ΜΜΜ, όπως ενδεικτικά, η αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης, η βελτιστοποιημένη πρόσβαση ατόμων με αναπηρίες σε υπηρεσίες ενημέρωσης, η ανεπτυγμένη διάδραση «ανθρώπου – μηχανής» (human-machine interaction), η προστασία των προσωπικών δεδομένων, αλλά και η μετάβαση στην media 4.0 εποχή.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν online αίτηση συμμετοχής έως τις 30 Οκτώβρη 2020 (17:00 CET) στο www.f6s.com/mediamotoreurope2/apply.
Τι προσφέρει το MediaMotorEurope;
Μέσα σε ένα εντατικό πρόγραμμα εξάμηνης (6μηνης) διάρκειας, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι θα επιδιώξουν να βοηθήσουν καινοτόμες εταιρείες στην μετάβασή τους από το στάδιο του “minimum viable product” (MVP) στη φάση της ανάπτυξης, με δυνητικό πελατολόγιο και πιθανούς επενδυτές.
Οι startups και scaleups που θα επιλεχθούν θα έχουν πρόσβαση σε:
- εξειδικευμένο coaching για την υποστήριξη της επέκτασης της επιχείρησής τους και την ομαλή τους είσοδο σε νέες αγορές
- ειδικά διαμορφωμένη καθοδήγηση για την αντιμετώπιση καθημερινών προκλήσεων, όπως ο σχεδιασμός καθετοποιημένων λύσεων, νομικές και ρυθμιστικές απαιτήσεις, επαφή με επενδυτές (pitching &fundraising), στρατηγικό management, διεθνοποίηση, UX καιDesign, κλπ
- επαφές με οργανισμούς της media & creative αγοράς (matchmaking)
- συναντήσεις με επενδυτές (networking)
- ευκαιρίες επίδειξης της λύσης που προτείνουν σε media events
Επιπλέον, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σημαντικά διεθνή συνέδρια, με ταυτόχρονη κάλυψη ταξιδιωτικών εξόδων.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]