Η Search Magic εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών SEO αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα ΧΧΧΧ
Είχαμε την ευκαιρία μιας πολύ ενδιαφέρουσας συνομιλίας με την κ. Άννα Μοραγλή CEO και Founder της εταιρείας, η οποία μας μίλησε για τη δημιουργία της, ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
- Πώς ξεκινήσατε τα… μαγικά και με ποιο όραμα;
H Search Magic ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020,με έδρα το Λονδίνο. Δεν είχα κανένα ιδιαίτερο επιχειρηματικό πλάνο ή κάποιο συγκεκριμένο στόχο όταν ξεκίνησα. Ημουν απλά freelancer, που ήθελα να τιμολογήσω το πρώτο μου πελάτη. Απο την αρχή ήξερα όμως, ότι θέλω η εταιρεία μου να χαρακτηρίζεται για την εξειδίκευση της και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει. Έτσι λοιπόν η Search Magic, εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών SEO αποκλειστικά σε e-commerce stores. Σταδιακά, και από στόμα σε στόμα άρχισαν να έρχονται περισσότεροι πελάτες. Έτσι προέκυψε και η ανάγκη να δημιουργηθεί ομάδα.
Στόχος της Search Magic είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, να εδραιώσουν ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας με τους καταναλωτές τους μέσω των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, και στη συνέχεια να επιτευχθεί σταθερή και ποιοτική επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους, η οποία θα φέρει και περισσότερες πωλήσεις.
Το πελατολόγιό μας εκτείνεται σε εταιρείες από όλο τον κόσμο – Ελλάδα, Αγγλία, Αμερική, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Δανία κ.ά. Μέχρι στιγμής μάς έχουν δείξει εμπιστοσύνη 50 εταιρείες, στις οποίες έχει εφαρμοστεί επιτυχώς η στρατηγική SEO της Search Magic.
Ενδεικτικά, κάποιες από τις συνεργασίες μας είναι αυτές με το online φαρμακείο ofarmakopoiosmou.gr, τις Εκδόσεις Πατάκη, τον Μεϊδάνη και τη Mind Matter στην Ελλάδα, την Pour Les Femmes με έδρα την Αμερική – της γνωστής ηθοποιού Robin Wright από τη σειρά House of Cards – την Calyx Containers με έδρα την Αμερική, τη Simple με έδρα τη Δανία, τη Value the Markets με έδρα τη Σκωτία, την True Tribe με έδρα τη Γαλλία.
Το πιο σημαντικό στοιχείο της Search Magic είναι οι άνθρωποί της, και σε αυτούς οφείλονται οι όποιες επιτυχίες. Για αυτό και μια από τις βασικές μου προτεραιότητες, είναι η ευημερία και η εξέλιξη της ομάδας. Υπάρχει βαθύς σεβασμός και ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας, κάτι πολύ κομβικό για την επιτυχία των έργων που αναλαμβάνουμε. Για εμένα, αυτή είναι μία από τις πιο σημαντικές επιτυχίες της Search Magic μέχρι σήμερα.
- Τί είναι η «ολιστική προσέγγιση SEO» που προσφέρετε; Καταλαβαίνουν οι επιχειρηματίες τη σπουδαιότητα του SEO;
Ναι, θεωρώ πως, πλέον, οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τη σημασία της επένδυσης σε μία ολοκληρωμένη στρατηγική SEO και στην ανάπτυξη του οργανικού καναλιού επισκεψιμότητας, κρίνοντας πως μακροπρόθεσμα θα τους επιφέρει κέρδος.
Η προσέγγιση SEO που εφαρμόζει η Search Magic, βασίζεται σε ένα σύστημα 5 πυλώνων. Κάθε πυλώνας έχει συγκεκριμένες ενέργειες που υλοποιούνται. Οι πυλώνες λειτουργούν παράλληλα και συνδυαστικά, αλλά είναι σημαντικό να τηρείται η σειρά προτεραιότητας των πυλώνων.
Ξεκινάμε πάντα με τον Τεχνικό έλεγχο, αξιολόγησης της υγείας ενός site. Προτεραιοποιούμε τα θέματα που βρίσκουμε με βάση το impact που θα έχουν στο site - εφόσον διορθωθούν και τη δουλειά που χρειάζονται από τη πλευρά των developers. Είναι σημαντικό να θέτονται προτεραιότητες στα τεχνικά θέματα, γιατί συνήθως είναι πολλά και δεν έχει νόημα να επιλυθούν όλα.
Στη συνέχεια κυνηγάμε τα quick wins, εμπορικά keywords ευκαιρίες, των οποίων η βελτιστοποίηση, οδηγεί στα πρώτα αποτελέσματα, τόσο στην επισκεψημότητα όσο και στις πωλήσεις ενός site.
Στο επόμενο στάδιο γίνεται η ανάλυση και η έρευνα για τις λέξεις - κλειδιά, αλλά και η στρατηγική για το περιεχόμενο. Στη συνέχεια γίνεται αυτό που ονομάζουμε on-page optimisations, για την εφαρμογή των λέξεων-κλειδιών μέσα στις σελίδες του site, αλλά και η παραγωγή και βελτιστοποίηση του περιεχομένου σε επίπεδο κατηγορίας και υποκατηγορίας.
Κατόπιν, ξεκινάει η παραγωγή περιεχομένου για το blog του site, βασισμένη στην αντίστοιχη στρατηγική και σε λέξεις-κλειδιά.
Στο επόμενο και τελευταίο στάδιο ξεκινάει και η προώθηση του site, μέσω ενεργειών link building.
Στην αρχή κάθε έργου, θέτουμε συγκεκριμένους και μετρήσιμους στόχους σε επίπεδο χρόνου, αλλά και σε τριμηνιαίο επίπεδο. Έχω δει ότι αυτή η τακτική λειτουργεί, και μας βοηθάει να χτίζουμε μία εποικοδομητική σχέση με τους πελάτες μας, βασιζόμενοι στην εμπιστοσύνη, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να συνεχίζουν να συνεργάζονται μαζί μας για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Υπάρχει, βεβαίως, διαφάνεια, ώστε να είναι ξεκάθαρο στον πελάτη το τι ακριβώς λαμβάνει και ποια είναι η εξέλιξη. Είναι σημαντικό να αναφέρω πως αναλαμβάνουμε συγκεκριμένο και περιορισμένο όγκο έργων κάθε μήνα. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να κρατάμε σταθερή την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας, να δίνουμε πραγματικό και ποιοτικό χρόνο στο κάθε έργο και να φέρνουμε στον πελάτη τα αποτελέσματα που έχουμε συμφωνήσει και περιμένει να δει.
- Γιατί η ομάδα δεν είχε και... μάγους αλλά μόνο μάγισσες;
Όντως, η ομάδα μας απαρτιζόταν μόνο από γυναίκες, ήμασταν 7 γυναίκες. Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη στρατηγική προσλήψεων. Από την αρχή της εταιρείας κάναμε συνεντεύξεις σε άντρες και γυναίκες. Ωστόσο, είμαι πολύ χαρούμενη για τη στελέχωση της ομάδας από τόσο άξιες επαγγελματίες, σε έναν αρκετά ανδροκρατούμενο κλάδο, θα έλεγα.
Η ομάδα μας μεγαλώνει συνεχώς, οπότε είμαι πολύ χαρούμενη που μπορώ να πω, πως πλέον η ομάδα της Search Magic, έχει και 2 πολύ αξιόλογους άντρες επαγγελματίες. Και σίγουρα δεν αποκλείω το γεγονός, πως στο μέλλον θα έχουμε και άλλους άντρες - συνάδελφους στην ομάδα.
- Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι "υπερδυνάμεις" που φέρνουν οι γυναίκες στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και πώς έχουν επηρεάσει αυτές τη δική σας επαγγελματική διαδρομή;
Οι "υπερδυνάμεις" που φέρνουν οι γυναίκες στον κόσμο της επιχειρηματικότητας, περιλαμβάνουν την ενσυναίσθηση, την ικανότητα πολυδιάστατης σκέψης, την ευελιξία και την οργανωτικότητα. Αυτά τα χαρακτηριστικά βοηθούν στην ανάπτυξη ισχυρών ομάδων, στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων με βάση τόσο τα δεδομένα όσο και τον ανθρώπινο παράγοντα, και στην προσαρμογή σε προκλήσεις.
Στη δική μου επαγγελματική πορεία, με έχουν εμπνεύσει πολλές γυναίκες από το κοντινό μου περιβάλλον που αποτελούν πρότυπο για εμένα, οι οποίες μπορεί να μην είναι μόνο επιχειρηματίες, αλλά και πολύ αξιόλογες και ταλαντούχες στην δουλειά τους.
- Αν μπορούσατε να επιστρέψετε στην αρχή της καριέρας σας, με μια μοναδική συμβουλή για την ενδυνάμωση της γυναικείας επιχειρηματικότητας, ποια θα ήταν αυτή;
Η συμβουλή μου θα ήταν: "Να πιστεύεις ακράδαντα στις δυνατότητές σου και να διεκδικείς με θάρρος, χωρίς να περιμένεις την τέλεια στιγμή ή τις ιδανικές συνθήκες." Υποτιμάμε συχνά τις δεξιότητές μας, ή φοβόμαστε να τολμήσουμε ή να εκτεθούμε και περιμένουμε την τέλεια στιγμή. Δεν θα είναι ποτέ τέλειες οι συνθήκες, απλά κάνε αυτό που θέλεις και συνέχισε να προσπαθείς και να επιμένεις. Η τόλμη και η επιμονή, είναι τα κλειδιά για την βελτίωση και την επίτευξη του στόχου. Παράλληλα, η δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου υποστήριξης και συνεργασίας, μπορεί να πολλαπλασιάσει τις ευκαιρίες και την αυτοπεποίθηση να κυνηγήσεις τα όνειρά σου.
- Αν μπορούσατε να περιγράψετε την επιτυχία της Search Magic με μία φράση, ή μεταφορά, ποια θα ήταν αυτή και γιατί;
Η επιτυχία της Search Magic μπορεί να περιγραφεί ως "φάρος σε αχαρτογράφητα νερά". Όπως ένας φάρος καθοδηγεί τα πλοία με ασφάλεια μέσα από σκοτεινά και αβέβαια περάσματα, έτσι και η Search Magic προσφέρει σαφήνεια και αξιόπιστη καθοδήγηση στους πελάτες της, βοηθώντας τους να πλοηγηθούν στον πολύπλοκο κόσμο της ψηφιακής αναζήτησης και των δεδομένων.