Ο Κάρολος Πρέγκλερ, Founder & CEO της DigitalWise, μας μίλησε για τις τάσεις και τις ευκαιρίες της αγοράς, καθώς και για την πρόκληση να συνδυάζει μία εταιρεία τα παραδοσικά κανάλια μάρκετινγκ και διαφήμισης, με αυτά της σύγχρονης εποχής.
Τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί πολλές διαφημιστικές εταιρίες με αποτέλεσμα να υπάρχουν από παραδοσιακές διαφημιστικές εταιρίες μέχρι digital agencies, development houses κ.α. H DigitalWise που τοποθετείται;
Η DigitalWise ξεκίνησε το 2015. Αρχικά ως digital agency με μεγάλη αγάπη και ροπή προς τα digital κανάλια διαφήμισης. Αφουγκραζόμενοι την αγορά και τις ανάγκες των συνεργατών - πελατών μας, σύντομα καταλάβαμε ότι πρέπει να αλλάξουμε. Έτσι, με τις κατάλληλες κινήσεις και μεταγραφές σε ανθρώπινο δυναμικό, μετασχηματιστήκαμε σε 360° agency παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφήμισης. Ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία, αφού μέσα στη διαφήμιση υπάρχουν αρκετές ετερόκλητες ειδικότητες ανθρώπων που χρειάζεται να συνεργαστούν αρμονικά.
Βασικές υπηρεσίες μας αποτελούν: σχεδιασμός στρατηγικής επικοινωνίας/διαφήμισης, digital services (social media, performance media, development of sites/e-shops), τηλεοπτικές καμπάνιες, διαχείριση media και αλλα digital specialties (CRM, data analysis). Στόχος μας πάντα είναι η εναρμονισμένη λειτουργία όλων καναλιών διαφήμισης, κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής επικοινωνίας του brand.
Επομένως, δημιουργείτε και καμπάνιες στην τηλεόραση και φτιάχνετε και sites. Συνδυάζονται αυτά;
Καταρχάς, να ξεκαθαρίσουμε ότι το Marketing είναι ένα, όπως και η διαφήμιση! Digital Marketing και Digital διαφήμιση δεν υπάρχουν. Όλα ακολουθούν τους ίδιους κανόνες και αρχές. Αυτό που αλλάζει κυρίως, είναι η γνώση της χρήσης των εργαλείων.
Αυτά τα 2 που αναφέρετε στην ερώτηση σας όντως είναι αρκετά διαφορετικά πεδία και απαιτούν άλλες εξειδικεύσεις, διαφορετικές διαδικασίες στην παραγωγή, καθώς επίσης και άλλα εργαλεία. Είναι κάποιες φορές που μοιάζει σαν να έχουμε 2 εταιρείες, μία διαφημιστική και ένα development / technology house. Αυτή είναι και η μεγάλη πρόκληση, αλλά και δύναμη της DigitalWise. Να ενώνουμε αυτούς τους 2 διαφορετικούς κόσμους και να τους συγχρονίζουμε, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αυτό ακριβώς που θέλει ο πελάτης.
Ποια είναι τα πιο αγαπημένα σας project, από αυτά που έχετε υλοποιήσει;
Μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια λειτουργίας μας, έχουμε δουλέψει με πολλά brands και πολλούς συνεργάτες και είναι σημαντικό το customer loyalty που έχουμε διατηρήσει. Κάθε project στο οποίο εργαστήκαμε ήταν ξεχωριστό και είχε τη δική του χάρη, αλλά έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία σε projects στα οποία μπορούμε να συνδυάζουμε όλες τις υπηρεσίες μας. Είναι πολύ ενδιαφέρον και εποικοδομητικό να δουλεύεις με διαφορετικές ομάδες και ειδικότητες.
Ενδεικτικά, θα αναφέρω πως είμαι πολύ περήφανος για τις διαφημίσεις μας και όλες τις καμπάνιες που έχουμε τρέξει για τον Όμιλο Φειδάκη και τα brands του, τη Fujitsu, τη Midea και την Eskimo. Επίσης, απαιτητικά projects είναι και η Kymco και τα So Easy. Ως προς τα e-shop project για τα οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, εάν έπρεπε να επιλέξω ένα, θα ήταν το νέο e-shop που δημιουργήσαμε για τη Γκαλερί Ζουμπουλάκη.
Ποιες είναι για εσάς οι σημαντικότερες προκλήσεις για το μέλλον;
Υπάρχουν αρκετές προκλήσεις για το μέλλον και ενδοεταιρικές αλλά και στην αγορά. Καταρχάς, βγαίνοντας από μια κρίση βλέπουμε το advertising spend να αυξάνεται. Πάντα η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να μπορείς να διεκδικήσεις και να κερδίσεις μερίδιο στην αγορά. Όσον αφορά στα ενδοεταιρικά θέματα, έχουμε μεγαλώσει πολύ γρήγορα σαν εταιρεία και συνεχώς έρχονται νέα άτομα στην ομάδα, τα οποία πρέπει να καταλάβουν τη φιλοσοφία της DigitalWise και τον τρόπο που λειτουργούμε, χωρίς βεβαίως να τους αφαιρέσουμε τη φρεσκάδα που τους ακολουθεί. Άλλωστε, ένα από τα πιο απαιτητικά κομμάτια της δουλειάς μας, είναι να εξελισσόμαστε συνεχώς, ο καθένας στον τομέα του και όλοι μαζί σαν εταιρεία.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]