eCommerce

3+1 Λόγοι που δεν πουλάει ικανοποιητικά το e shop σου

3+1 Λόγοι που δεν πουλάει ικανοποιητικά το e shop σου

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι επισκέπτες του eshop σου παραμένουν απλά επισκέπτες;

Σήμερα, όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχουν πάρα πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος!

Έτσι, λογικό είναι κάποια eshop να μην κάνουν καθόλου πωλήσεις γιατί πολύ απλά ο καταναλωτής θα ψωνίσει από το ελκυστικό και γρήγορο eshop που του είναι οικείο και απλό στη χρήση, που έχει ποικιλία προϊόντων με πλούσιες περιγραφές και βλέπει μια έντονη παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Τι μπορεί να πηγαίνει λάθος λοιπόν;

Παρακάτω θα σου δείξουμε περιπτώσεις που μπορούν να αποθαρρύνουν τους επισκέπτες να αγοράσουν τα προϊόντα σου.

1.Λάθη στη Κατασκευή του

Πολλές φορές έχουν παρατηρηθεί λάθη σε eshop που είναι πρόχειρα φτιαγμένα. Μπορεί να αργούν να φορτώσουν σελίδες ή να μην ανταποκρίνονται καθόλου. Μπορεί επίσης, να είναι δύσκολη η πλοήγηση του ηλεκτρονικού σου καταστήματος με χαώδη μενού και αδύνατη την εύρεση πληροφοριών.

Όλα τα παραπάνω, πολύ πιθανόν να «διώξουν» τους επισκέπτες του eshop σου και να τους αποθαρρύνουν να το επισκεφτούν ξανά. Να θυμάσαι ότι όσο ελκυστικό και καλοσχεδιασμένο είναι τόσο πιθανό είναι κ η πώληση.

2.«Φτωχές» Σελίδες Προϊόντων

Δεν γίνεται να αγοράσει κάποιος ένα προϊόν από το οποίο δεν ξέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται. Είναι σημαντικό, να υπάρχει ακριβής και αναλυτική περιγραφή του προϊόντος αλλά και το προϊόν που απεικονίζεται να είναι σε υψηλής ποιότητας φωτογραφία.Reviews πελατών για προϊόντα που ξεχώρισαν σίγουρα θα βοηθήσουν.

3.Αδύναμη Προβολή του eshop

Η σωστή προώθηση του eshop σου στο κατάλληλο κοινό είναι απαραίτητη. Χρησιμοποίησε Google Adwords (διαφημίσεις στη Google), SEO (μηχανές αναζήτησης), Facebook Ads (διαφημίσεις στο Facebook) και αξιοποίησε σωστά τα Social Media σου. Δημοσίευσε όλα τα προϊόντα του eshop σου σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter κ.α.) ανά συχνά χρονικά διαστήματα και αύξησε τη κίνηση στο κατάστημά σου.

4.Πολυπλοκότητα στο Checkout
Πολλές φορές στη διαδικασία του Checkout έχει παρατηρηθεί το μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης (exit rate) σε σχέση με τις υπόλοιπες σελίδες σε ένα eshop.

Αν η διαδικασία δεν είναι απλή και κατανοητή τότε είναι πολύ πιθανόν οι επισκέπτες να μην ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Υπάρχουν πλατφόρμες δημιουργίας eshop όπως η Magento οι οποίες προσφέρουν έτοιμες διαδικασίες checkout για μία πιο απλή και γρήγορη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελιών.

Για την επιτυχία του eshop σου, χρειάζεται να αφιερώσεις χρόνο! Δώσε βάση στις παραπάνω περιπτώσεις που μπορούν να «σαμποτάρουν» το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και αύξησε τις πωλήσεις σου!

Πηγή: digitalup.gr

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search