
Η Temu και η DHL υπέγραψαν ένα μνημόνιο συμφωνίας με στόχο να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των ΜΜΕ σε αναπτυγμένες και σε αναπτυσσόμενες αγορές. Η DHL θα χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία της για την υποστήριξη της Temu στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του "local-to-local" μοντέλου της εταιρείας.
Η κινεζική Temu είναι γνωστό πως επεκτείνεται γρήγορα, διεθνώς, το ίδιο και στην Ευρώπη και οι online επιχειρηματίες ανησυχούν όλο και περισσότερο.
Φορείς και σύνδεσμοι υπεράσπισης των επιχειρήσεων και των καταναλωτών έχουν θέσει ζητήματα σχετικά με τα μη ασφαλή προϊόντα και τις παραπλανητικές πρακτικές μάρκετινγκ της Temu και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ερευνά την εταιρεία.
Η Τemu επωφελείται από το ευρωπαϊκό όριο των 150 ευρώ για εισαγωγικούς δασμούς, τα οποία πρόκειται να καταργηθούν το 2028. Η εταιρεία έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί αποθήκες σε ολόκληρη την ήπειρο για να καταφέρει ταχύτερες παραδόσεις στους ευρωπαίους καταναλωτές. Επίσης, έχει αποκαλύψει φιλόδοξα σχέδια για το μοντέλο "local-to-local", δηλαδή εμπόριο εντός Ευρώπης (από τοπικούς εμπόρους σε τοπικούς καταναλωτές), που αναμένεται να αντιπροσωπεύσουν το 80% των πωλήσεών της στην Ευρώπη. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος για τη συνεργασία της με την DHL.
Η DHL θα βοηθήσει την Temu να αυξήσει την παρουσία της στις αγορές, συμπεριλαμβανομένων των περιοχών της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Η ανακοίνωση αναφέρει επίσης ότι η Temu θα βοηθήσει τους ευρωπαίους εμπόρους να επεκταθούν στην παγκόσμια αγορά.
Στη φωτογραφία, από αριστερά, Katja Busch, CCO και επικεφαλής της DHL Customer Solutions & Innovation και Qin (Dada) Sun, συνιδρυτής τής Temu.