Στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την e Commerce Expo παρουσιάστηκε για πρώτη φορά έρευνα της κ. Κατερίνας Φραϊδάκη διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κύρια ερευνήτρια (senior researcher) στο εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν), σχετικά με τη συμπεριφορά των Ελλήνων ψηφιακών καταναλωτών, την ωρίμανση της ψηφιακής αγοράς, τα εργαλεία προσέγγισης των καταναλωτών απο τα e-shops ( mobile consuming -social media- loyalty ) και τις προοπτικές του eCommerce στη χώρα μας.
Τα σημαντικότερα σημεία της εισήγησής της θα τα βρείτε σε μορφή PDF, εδώ