Πόσο σημαντικό είναι το Search Engine Optimization (SEO) για τη λειτουργία ενός e-commerce store; Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι ενός site στην Ελλάδα και πόσο χρόνο χρειάζεται μία στρατηγική SEO για να αποδώσει;
H σύγχρονη ψηφιακή εποχή έχει αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και έχει θέσει νέες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, το SEO αναδεικνύεται ως κρίσιμος παράγοντας για την απόδοση και την επιτυχημένη παρουσία ενός web site.
Η Search Magic, εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, ανακοινώνει την έναρξη της έρευνας με τίτλο: «Το SEO και η ελληνική αγορά» που οργανώνει για πρώτη φορά σε πανελλαδικό επίπεδο και προσκαλεί όλους όσους απασχολούνται στον τομέα του e-commerce, να λάβουν μέρος.
Σκοπός της έρευνας είναι να γίνει κατανοητή η θέση που κατέχει το SEO στην ελληνική αγορά των e-commerce stores, να διαπιστωθούν τα προβλήματα και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του e-commerce αλλά και να εξεταστούν οι επιχειρηματικοί στόχοι που θέτουν οι ελληνικές online επιχειρήσεις.
Στην συνέχεια, η ομάδα της Search Magic θα προχωρήσει σε ανάλυση των αποτελεσμάτων, με στόχο να παρέχει αξιόπιστες κατευθυντήριες γραμμές που θα ωφελήσουν τους επαγγελματίες του e-commerce στην προσπάθειά τους για συνεχή ανάπτυξη και επιτυχία.
Γνωρίστε την Search Magic
Η Search Magic ιδρύθηκε το 2020 με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και αποτελεί μία εταιρεία παροχής λύσεων SEO (Search Engine Optimization), με στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων τους και στη συνέχεια να αυξήσουν τις πωλήσεις και τους δυνητικούς πελάτες τους.
Μέσα σε δύο χρόνια από την ίδρυσή της, η εταιρεία κατάφερε να τριπλασιάσει τις πωλήσεις της και να διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της. Αυτή τη στιγμή, το δυναμικό της Search Magic ανέρχεται σε 7 άτομα, ανάμεσά τους SEO experts και copywriters, ενώ στο πελατολόγιό της συγκαταλέγονται περισσότερες από 50 επιχειρήσεις που είδαν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους να αυξάνονται. Ανάμεσα σε αυτές, βρίσκονται η “IKEA”, “O farmakopoios mou”, η “Mind Matter”, η “Ferryscanner”, η “LALAOUNIS” κ.α.
H Άννα Μοραγλή, SEO consultant και Founder της Search Magic, έχει συμμετάσχει τα τελευταία 8 χρόνια σε περισσότερα από 20 συνέδρια και ημερίδες, στα οποία έχει πραγματοποιήσει ομιλίες για το e-commerce SEO, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί, καθώς και την σημασία που έχει το SEO για την επιτυχημένη πορεία ενός ecommerce store. Η ίδια δηλώνει σχετικά με την διεξαγωγή τής έρευνας: «Είμαι ενθουσιασμένη, για την δημιουργία της συγκεκριμένης έρευνας, η οποία αποτελεί μία ευκαιρία για εμάς αλλά και για όσους εργάζονται στον τομέα του e-commerce, να ανακαλύψουμε το πως σκέφτεται και λειτουργεί ένας εργαζόμενος ή ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος».
Αν εργάζεστε στον τομέα του e-commerce μπορείτε να λάβετε μέρος στην έρευνα, που θα βρείτε εδώ και να μπείτε στην κλήρωση για μία δώρο-επιταγή αξίας 250 ευρώ.
Η έρευνα θα είναι διαθέσιμη μέχρι την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024.
Χορηγός επικοινωνίας της έρευνας «Το SEO και η ελληνική αγορά» είναι το Web World News.
Περισσότερα για την Search Magic στο https://searchmagic.io