Το TikTok δεν έχει εγκαταλείψει τις φιλοδοξίες του για να καθιερώσει τις αγορές σε ζωντανές ροές και εκτός Ασίας, όπου εκεί είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.
Όσον αφορά στις ΗΠΑ, η πλατφόρμα σχεδιάζει να ανοίξει πολλά στούντιο, ξεκινώντας με ένα στο Λος Άντζελες, όπου οι δημιουργοί μπορούν να φιλοξενούν ζωντανές ροές και να πουλούν προϊόντα, σύμφωνα με το The Information.
Ο στόχος είναι να αναπαραχθεί ένα μοντέλο που έχει λειτουργήσει καλά, ειδικά στην αδελφή εταιρεία του TikTok, Douyin, στην Κίνα.
Στο TikTok δοκιμάζουν επίσης μια λειτουργία Τεχνητής Νοημοσύνης που θα μπορούσε να κάνει όλες τις αναρτήσεις στην πλατφόρμα διαθέσιμες για αγορές, προσδιορίζοντας προϊόντα προς πώληση στο TikTok Shop που είναι παρόμοια με τα στοιχεία που εμφανίζονται στα βίντεο.
Το TikTok αφιερώνει πολλούς πόρους και προσπάθεια για να φέρει ό,τι λειτουργεί στην Κίνα στην αγορά των ΗΠΑ. Ωστόσο, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο ζωντανής ροής στην Κίνα αναμένεται να αυξηθεί κατά 25,0% και να φτάσει στα 703,27 δισ. δολάρια φέτος, οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν υιοθετούν μαζικά αυτό το μοντέλο αγορών.
Από την άλλη, οι προσπάθειες του TikTok να ενισχύσει τις ζωντανές ροές και άλλο περιεχόμενο προς αγορά, ενδέχεται να υποβαθμίζουν την εμπειρία του χρήστη. Οι δημιουργοί και οι χρήστες παραπονιούνται ότι η ώθηση στο eCommerce που δίνει το TikTok αυξάνει σημαντικά το φορτίο διαφημίσεων στις προσωπικές τους ροές, μειώνοντας την αξία της εφαρμογής ως πηγή ψυχαγωγίας.
Ενώ το TikTok προσπαθεί να αλλάξει τη συμπεριφορά των χρηστών, η Amazon στρέφει το βλέμμα της στην τηλεόραση με δυνατότητες αγορών, σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει τους καταναλωτές και να συντομεύσει τη διαδρομή μεταξύ έμπνευσης και αγοράς.
Η κάλυψη του πρώτου αγώνα NFL την Black Friday από την Amazon, περιλάμβανε διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς από διάφορα brands και αυτό είναι ένα σχέδιο που θα μπορούσε να επεκταθεί, με βασικό όχημα μία νέα συνδρομή Prime Video που περιλαμβάνει διαφημίσεις.