Οι Αμερικανοί καταναλωτές έκαναν αγορές ύψους 5,3 δισ. δολαρίων από smartphones την Black Friday, αντιπροσωπεύοντας το 54% των online πωλήσεων, σύμφωνα με την Adobe.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, σχεδόν το 80% όλων των διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιούνται απο φορητές συσκευές, σύμφωνα με τη Statista, κυρίως λόγω της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.
Η Βόρεια Αμερική γενικά και ειδικά οι Ηνωμένες Πολιτείες, υιοθέτησαν αργά το mobile eCommerce, αφού οι καταναλωτές προτιμούν την πιο πλούσια εμπειρία που προσφέρουν οι επιτραπέζιοι υπολογιστές τους. Όμως, αυτό πιθανότατα θα αλλάξει σύντομα, τουλάχιστον για την περίοδο εορταστικών αγορών των Χριστουγέννων.
Αυτό προκύπτει από την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις αγοραστικές δαπάνες της περιόδου στις Ηνωμένες Πολιτείες και αναμένει ότι «τα κινητά θα ξεπεράσουν τους επιτραπέζιους υπολογιστές για πρώτη φορά αυτή την εορταστική περίοδο, με περισσότερες από τις μισές (51,2%) δαπάνες online αγορών να πραγματοποιούνται από κινητά».
Σε αυτό συνηγορεί και το γεγονός ότι οι πωλήσεις μέσω κινητών κατά τη Black Friday στις ΗΠΑ αυξήθηκαν περίπου 10,4% σε σχέση με πέρσι. Την Ημέρα των Ευχαριστιών, η οποία συνήθως είναι ακόμα καλύτερη για αγορές μέσω κινητού, οι καταναλωτές ξόδεψαν 3,3 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 14% σε σύγκριση με το 2022.
Το γεγονός ότι οι καταναλωτές στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το smartphone τους για αγορές, δεν προκαλεί έκπληξη. Η έκπληξη είναι ότι πήρε τόσο πολύ. Άλλωστε, η άνοδος του mobile eCommerce έχει προβλεφθεί εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία.
Όμως, παρά τα περισσότερα έσοδα, οι κινητές συσκευές έχουν πολύ χαμηλότερα ποσοστά μετατροπών.
Για παράδειγμα, την Ημέρα των Ευχαριστιών, οι επισκέψεις από επιτραπέζιους υπολογιστές σημείωσαν μετατροπές κατά 4,4%, ενώ από κινητές συσκευές έκαναν μετατροπή κατά 2,3%, σύμφωνα με την Adobe. Τη Black Friday, αυτά τα ποσοστά ήταν 6,5% και 3,2%, αντίστοιχα.