Σημαντική μείωση του αριθμού των ευρωπαίων εμπόρων λιανικής πώλησης που προσφέρουν δωρεάν επιστροφές στους πελάτες τους παρουσιάστηκε το τελευταίο διάστημα.
Η μείωση αφορά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έως το δεύτερο τρίμηνο, και συγκεκριμένα από 55% μειώθηκε στο 28%.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι μισές εμπορικές εταιρείες προσφέρουν δωρεάν επιστροφές, ενώ αντίστοιχα την ίδια υπηρεσία προσφέρει το 23% στη Γερμανία και το 21% στην Ιρλανδία.
Αυτό αποδεικνύεται από την έρευνα από την πλατφόρμα επιστροφών ReBound ανάμεσα σε πάνω από 200 κορυφαίες μάρκες που ασχολούνται με την ένδυση.Η δεύτερη έκδοση της έκθεσης Great Returns Race δείχνει επίσης ότι τα περισσότερα brands εξακολουθούν να μην είναι ειλικρινή σχετικά με την πολιτική επιστροφών τους στους πελάτες.
Μόνο το 6% γνωστοποιεί την πολιτική επιστροφών τους και στα τρία βασικά στάδια της αγοράς: τις σελίδες προϊόντος, στη επιλογή και τη τοποθέτηση στο καλάθι, και στη διαδικασία του checkout.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 10 τοις εκατό των brands, έχει σταματήσει να προσφέρει δωρεάν επιστροφές σε σχέση με την τελευταίο περίοδο ερεύνης, ενώ το 12 τοις εκατό των Brands στην Ιρλανδία ακολούθησε την ίδια πολιτική.
"Χρησιμοποιούμε την έρευνα αυτή ως έναν τρόπο κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς, σε σχέση με την πολιτική των επιστροφών ώστε να δούμε πώς αυτή η πρώτη αλληλεπίδραση επηρεάζει την εμπειρία τους", λέει η Charlotte Monk-Chipman, επικεφαλής μάρκετινγκ στο ReBound.
Η μελέτη δείχνει επίσης ότι υπάρχουν πλέον περισσότερες μάρκες που προσφέρουν διαφορετικές περιόδους επιστροφών, και ότι η προσβασιμότητα στον ιστότοπο τους εξαιτίας αυτών των περιόδων έχει βελτιωθεί.
Πηγή: ecommercenews