Η Amazon εφαρμόζει τεχνητή νοημοσύνη σε δώδεκα αποθήκες της για να ελέγχει τα προϊόντα για ζημιές πριν από την αποστολή τους.
Μέχρι πρόσφατα οι εργαζόμενοι στις αποθήκες ήταν αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον έλεγχο των αντικειμένων για φθορές, κατά τη διαδικασία διαχείρισης και αποστολής κάθε παραγγελίας.
Καθώς αγωνίζεται να βρει εργάτες, η Amazon πρόσφατα πρόσθεσε και ρομπότ στις αποθήκες της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
«Ο έλεγχος για ζημιές μπορεί να είναι χρονοβόρος, δεδομένου ότι τα περισσότερα αντικείμενα είναι σε καλή κατάσταση», δήλωσε ο Jeremy Wyatt, διευθυντής εφαρμοσμένης επιστήμης στην Amazon Robotics.
Σύμφωνα με την εταιρεία, λιγότερο από 1 στα 1.000 αντικείμενα που χειρίζεται είναι κατεστραμμένο. Ωστόσο, ο συνολικός αριθμός είναι σημαντικός, καθώς διακινεί περίπου 8 δισεκατομμύρια πακέτα ετησίως.
Μέχρι στιγμής, η Amazon έχει εφαρμόσει το νέο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης σε δύο από τα κέντρα εκπλήρωσής της και τώρα προσθέτει το σύστημα σε 10 ακόμα στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης είναι τρεις φορές πιο αποτελεσματικό στον εντοπισμό ζημιών, σε σχέση με έναν εργαζόμενο.
Το σύστημα AI εκπαιδεύτηκε με φωτογραφίες άθικτων αντικειμένων, σε σύγκριση με κατεστραμμένα αντικείμενα. Με αυτόν τον τρόπο, διδάχθηκε τη διαφορά, ώστε να μπορεί να επισημαίνει ένα προϊόν που δεν είναι άθικτο. Τα είδη ελέγχονται κατά τη διαδικασία συλλογής και συσκευασίας.
Τα αγαθά επιλέγονται για μεμονωμένες παραγγελίες και τοποθετούνται σε κάδους. Κατόπιν, μετακινούνται μέσω ενός σταθμού απεικόνισης, όπου ελέγχονται για να επιβεβαιωθεί εάν επιλέχθηκαν τα σωστά προϊόντα. Τώρα, σε αυτόν τον σταθμό θα ελέγχεται επίσης εάν έχουν υποστεί ζημιά. Αν κάποιο προϊον έχει φθορές, ο κάδος που το περιέχει μεταφέρεται σε έναν εργάτη για περαιτέρω διαχείριση.
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης
Πηγή: ecommercenews