Σύμφωνα με έρευνα της TreasureData στις ΗΠΑ, το 38,5% των καταναλωτών θα αγοράσουν αποκλειστικά online την εορταστική περίοδο που έρχεται (και ξεκινά από τον Νοέμβριο) ενώ ακόμη ένα 46,5% θα πραγματοποιήσει έναν συνδυασμό αγορών, στα φυσικά καταστήματα και στο διαδίκτυο. Όσοι δεν θα πραγματοποιήσουν καθόλου online αγορές, είναι μόλις το 15% του συνόλου.
Από την ίδια έρευνα, προκύπτει ότι δύο στους τρεις καταναλωτές (66%) πραγματοποιούν online αγορές πολύ συχνότερα σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία.
Συνολικά, η έρευνα αποκαλύπτει τάσεις που προέκυψαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης μιας υβριδικής προσέγγισης στις αγορές τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα, η οποία εξακολουθεί να επικρατεί στους αγοραστές σήμερα.
Συνολικά, η έρευνα αποκαλύπτει τάσεις που προέκυψαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης μιας υβριδικής προσέγγισης στις αγορές τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα, η οποία εξακολουθεί να επικρατεί στους αγοραστές σήμερα.
Συνολικά, η έρευνα αποτυπώνει τις τάσεις που προέκυψαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης μιας μικτής προσέγγισης στις αγορές των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον αγοράζουν τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα καταστήματα.
Μερικά από τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι:
- Αγορά τροφίμων online: Ενώ το 60% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράζουν τα είδη παντοπωλείου τους αυτοπροσώπως, το 58% εξακολουθεί να χρησιμοποιεί διαδικτυακές υπηρεσίες.
- Email marketing. Οι πολυκαναλικές αλληλεπιδράσεις των εταιρειών με τους πελάτες τους συνεχίζουν να με το email μάρκετινγ (73%) και τα SMS (45%) να είναι πιο διαδεδομένα, ακολουθούμενα από τα κοινωνικά δίκτυα (33%) και τα push notifications (24%). Αξιοσημείωτο είναι ότι οι περισσότεροι καταναλωτές (82%) χρησιμοποιούν το κύριο email τους όταν δημιουργούν λογαριασμούς στα e-shop.
- Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (78%) βάζουν προτεραιότητα στην ιδιωτικότητά τους έναντι του προσωποποιημένου μάρκετινγκ (22%).
- Πάνω από το 80% των καταναλωτών έχουν αγοράσει online και έχουν παραλάβει στα καταστήματα. Ενώ αυτή παραμένει η προτιμόμενη επιλογή αγορών για το 32% των καταναλωτών, το 68% εξακολουθεί να προτιμά την παράδοση κατ 'οίκον.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 1.000 καταναλωτές τον περασμένο Ιούλιο και μπορείτε να δείτε περισσότερα και να την κατεβάσετε από εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]