Όσον αφορά στην εγχώρια online αγορά ένδυσης και υπόδησης, η Deloitte εκτιμά ότι θα αναπτυχθεί ραγδαία τα επόμενα χρόνια, ωστόσο σημειώνει πως αυτή τη στιγμή πρόκειται για μια κατακερματισμένη αγορά.
Σύμφωνα με τα μερίδια αγοράς που δημοσίευσε το capital.gr πρώτο σε πωλήσεις e-shop στην Ελλάδα είναι το epapoutsia, πολωνικών συμφερόντων, με μερίδιο 6,7%. Ακολουθεί στη δεύτερη θέση η ZARA με μερίδιο 6,3%. Στην τρίτη θέση με 3,1% βρίσκεται η Shein και ακολουθούν με 2,8% η Celestine και με αντίστοιχο μερίδιο η Nike και η Bershka, ενώ ο Σουηδικός όμιλος H&M έχει μερίδιο 2,7%.
Σε επίπεδο ομίλων, εάν στο ποσοστό της ZARA προστεθεί και αυτό της ομόσταβλης Bershka, τότε ο Ισπανικός όμιλος Inditex καταλαβάνει την πρώτη θέση με ποσοστό 9,1% - με τον τζίρο να μην προσμετράται στις επιδόσεις των εν Ελλάδι θυγατρικών του Ισπανικού ομίλου, αλλά στα κεντρικά.
Σε αυτή την κατακερματισμένη αγορά εισήλθε προ ολίγων εβδομάδων η Γερμανικών συμφερόντων About You που ιδρύθηκε στα μέσα της περασμένης δεκαετίας και στην οποία ποσοστό κοντά στο 30% ελέγχει η εταιρεία ενδυμάτων Bestseller. Η About You εστιάζει κυρίως σε γυναίκες ηλικίας 20 και 30 ετών.
Την έλευσή του στην Ελλάδα προετοιμάζει και ο Ισραηλινός όμιλος Fox (γνωστός από τη συμφωνία που έχει κάνει με τον όμιλο Jumbo για την κάθοδο της ελληνικής αλυσίδας στο Ισραήλ) με το ηλεκτρονικό του κατάστημα ένδυσης και υπόδησης Terminal X.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]