eCommerce

Προτεραιότητα οι online πωλήσεις για το 30% των σούπερ μάρκετ

Προτεραιότητα οι online πωλήσεις για το 30% των σούπερ μάρκετ

Ανακατατάξεις στις προτεραιότητες των αλυσίδων σουπερμάρκετ, φέρνει η πανδημία του νέου κορωνοϊού και οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, που προκαλεί ο COVID-19. Τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων για την αντιμετώπιση της διασποράς του ιού αναγκάζουν τις επιχειρήσεις του κλάδου να θέσουν ως πρώτη προτεραιότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Για το 30% των στελεχών του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) αποτελεί, πλέον, προτεραιότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι πωλήσεις εξ αποστάσεως, κάτι που αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στην αγορά αυτή. Ωστόσο, όπως προκύπτει από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η επένδυση στις online πωλήσεις δεν θα πρέπει να αναμένεται άμεσα. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με όσα δείχνει η κυλιόμενη έρευνα τάσεων του ΙΕΛΚΑ, αυτήν την περίοδο καταγράφεται παντελής έλλειψη ενδιαφέροντος για νέες επενδύσεις, κάτι που είναι μεν αναμενόμενο, αλλά σίγουρα αποτελεί δυσάρεστη εξέλιξη.

Αυτό εξηγείται και από τις εκτιμήσεις των στελεχών του κλάδου για τη διάρκεια της κρίσης: το 74% πιστεύει ότι η έκτακτη κατάσταση με τον COVIC-19 θα κρατήσει πάνω από 2 μήνες. Το 96% εκτιμά ότι η αγορά και η οικονομία θα επηρεάζονται από την έκτακτη κατάσταση έως το τέλος του 2020 ή και περισσότερο, ενώ 1 στα 2 στελέχη να πιστεύει ότι θα επηρεάζεται μετά το τέλος του χρόνου. 

Συνολικά, ο COVID-19 έχει αλλάξει άρδην τις προτεραιότητες των στελεχών του κλάδου. Ενώ η ενίσχυση των πωλήσεων αποτελούσε παραδοσιακά την πρώτη προτεραιότητα, πλέον πέφτει στην 8η θέση της σχετικής κατάταξης.

Αντίθετα νέες προτεραιότητες βρίσκονται στις πρώτες θέσεις. Η προστασία της υγείας του προσωπικού με μεγάλη διαφορά αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα με 76%. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων προς το καταναλωτικό κοινό βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 58%. Γενικά, κυριαρχούν οι προτεραιότητες γύρω από τις εξελίξεις σε σχέση με τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού COVID-19, με 54% η αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων λόγω του COVID-19 και η διασφάλιση υγιεινής στους χώρους πώλησης με 45%. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Elizabeth Ekman, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search