Ο ιαπωνικός γίγαντας της αυτοκίνησης ανακοίνωσε πως συνεργάζεται με την εταιρεία marketing analytics Lucidity με στόχο να μειώσει την απάτη κατά την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων.
Παλαιότερα γνωστή ως KR8OS, η Lucidity ιδρύθηκε το 2017 στο Λος Άντζελες και διαθέτει μια λύση blockchain που χρησιμοποιεί το δίκτυο Ethereum για την παρακολούθηση των στατιστικών και των πληρωμών, έτσι ώστε οι διαφημιζόμενοι να μπορούν να παρακολουθούν με ποιον τρόπο κατανέμονται τα διαφημιστικά κονδύλια τους.
Μέσω της νέας συνεργασίας της με τη Lucidity, η Toyota και η διαφημιστική εταιρία Saatchi & Saatchi επιδιώκουν αφενός να επιτύχουν διαφάνεια στην ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας και αφετέρου να έχουν πιο εύστοχες τοποθετήσεις.
Σημειώνεται πως το μέγεθος της αγοράς της ψηφιακής διαφήμισης αυτοκινήτων στις ΗΠΑ για το 2018 υπολογίστηκε σε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Nancy Inouye, Media Director στην Toyota Βόρειας Αμερικής, δήλωσε ότι η εκστρατεία με την Lucidity οδήγησε σε αύξηση κατά 21% στις επισκέψεις της ιστοσελίδας της Toyota.
Όπως αναφέρθηκε, η Lucidity μπόρεσε να επισημάνει ιστότοπους και εφαρμογές με υψηλό επίπεδο απόκλισης θεάσεων και κλικ (κάτι που υποδηλώνει απάτη ή και χρήση bot) οδηγώντας τους έτσι στο να μεταφέρουν κονδύλια σε ιστότοπους με υψηλότερες επιδόσεις.
Επίσης, σημειώνεται πως μετά τα πολύ θετικά αποτελέσματα κατά την αρχική προγραμματισμένη δοκιμαστική περίοδο των τριών εβδομάδων, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη συμφωνία της με την Lucidity.
Τεχνολογίες blockchain έχουν αξιοποιηθεί ήδη στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και της διαφήμισης για την αντιμετώπιση θεμάτων όπως τα ψεύτικα στοιχεία επισκεψιμότητας και η χρήση bot, όπως επίσης και για τον έλεγχο των συναλλαγών μεταξύ διαφημιστών και διαφημιζόμενων.